کد خبر : 1805295 | 28 دی 1400 ساعت 21:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی هندبال: به 3 هدف‌مان رسیدیم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: در بازی اول مقابل استرالیا به 3 هدفی که داشتیم رسیدیم.

سرمربی تیم ملی هندبال: به 3 هدف‌مان رسیدیم

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، مانوئل مونتایا فرناندز پس از پیروزی 32 بر 10 تیم ملی هندبال ایران مقابل استرالیا درمورد این بازی اظهار داشت: به نظرم بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان به دلیل سفری که داشتیم کمی خسته بودند، اما به 3 هدفی که داشتیم رسیدیم.

 

وی ادامه داد: هدف اول ما پیروزی در این مسابقه بود. هدف دوم مان این بود برای اینکه از نظر بدنی به بازیکنان فشار وارد نشود از تمام نفرات استفاده کنیم. هدف سوم هم این بود که با قدرت این دوره از مسابقات را آغاز کنیم که خوشبختانه هر سه مورد در بازی اول که همیشه سخت است، محقق شد.

 

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان درمورد بازی های بعدی مقابل تیم های هند و عربستان خاطرنشان کرد: بازی با عربستان دو روز دیگر است و فعلاً می خواهم به بازی با هند فکر کنم. چون اگر غیر از این باشد شاگردانم تمرکز خود را از دست خواهند داد. در بازی با هند هم بازیکنان باید همین عملکرد و تمرکز را داشته باشند.

 

فرناندز ادامه داد: این بازی ها بازی های سختی است و ما هیچ مسابقه ای را آسان نمی دانیم. باید با تمام توان مقابل هند ظاهر شویم و سپس به بازی با عربستان برسیم. بازی هایی مانند دیدار با هند ممکن است ما را فریب دهد، چون ممکن است تصور کنیم که از قبل برنده هستیم، اما در واقع اینگونه نیست.

 

وی گفت: ما در هیچ مسابقه ای از پیش برنده نیستیم و حتی اگر هم برنده شویم هدف نحوه پیروزی است. مدل پیروزی برای من خیلی مهم است. نکته دیگری که چنین مسابقاتی دارند این است که تیم می تواند اعتماد به نفس پیدا کرده و به آرامش بیشتری برسد.

 

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان با بیان اینکه بازی اول همیشه و در همه تورنمنت ها مهم است، عنوان کرد: ما باید قدم به قدم پیش برویم و در هر قدم به هدف مان برسیم و برنده باشیم. هر شب باید مثل امشب که خوشحال به هتل برمیگردیم، خوشحال به محل اقامت خود برگردیم.

دیدگاه‌ها