کد خبر : 1805326 | 29 دی 1400 ساعت 09:26 | 19.5K بازدید | 19 دیدگاه

جدیت سولدو همان چیزی است که لازمش داشتیم 

اخباری: هیچ‌کس مسئولیت ما را به گردن نمی‌گیرد

دروازه بان با تجربه تراکتور می گوید تکلیف این تیم از نظر مدیریتی باید هرچه زودتر مشخص شود.

اخباری: هیچ‌کس مسئولیت ما را به گردن نمی‌گیرد

به گزارش ورزش سه، تمام بازیکنان تراکتور و کادر فنی در پی این هستند که این تیم را از شرایط بدی که دارد به زودی نجات بدهند محمدرضا اخباری در این باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه ما اول فصل را خیلی بد شروع کردیم زیرا هم پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود و هم اینکه نتوانستیم بدنسازی خوبی انجام بدهیم ولی با اضافه شدن آقای سولدو و آغاز تمرینات فیزیکی کم کم توانستیم روند رو به رشد مان را ادامه بدهیم. خودم در مقطعی از فصل متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم به تیم کمک کنم ولی خدا را شکر شرایط به گونه ای پیش رفت که سریع خودم را به تیم برگرداندم و توانستم در خدمت تیمم باشم. در این مدت آقای سولدو خیلی برای ما زحمت کشید و  روحیه ما را بالا برده است.


اخباری  در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات ادامه داد: همه بچه های تیم منتظر هستیم که هر چه زودتر پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و بازیکنان مدنظر آقای سولدو به تیم اضافه شوند و همانند اول فصل تایم نقل و انتقالاتمان را از دست ندهیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم امتیازات خوبی بگیریم. در سه بازی آخر عملکردمان بسیار مناسب بود و هواداران هم از نحوه بازی ما راضی بودند. به دنبال این هستیم که از انتهای جدول رها شویم زیرا واقعا در شأن باشگاه تراکتور نیست در اینجای جدول باشد. من مطمئن هستم با نظم و جدیتی که از آقای سولدو سراغ داریم بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی حتماً می‌توانیم تراکتور را به جایگاه واقعی اش برسانیم و همه اینها مستلزم این است که در این فرصت کم باقیمانده سریعتر پنجره نقل و انتقالاتی باز شود زیرا نگرانی تمام هواداران و بازیکنان تیم نیز در همین موضوع خلاصه می‌شود. قطعا در صورت تحقق این موضوع و جذب بازیکنان مورد نیاز، با توجه به دانش خوب کادر فنی قطعا یک تراکتور متحول شده در نیم فصل دوم خواهیم دید.


دروازه بان تراکتور که به دلیل مصدومیت شش بازی تیمش را از دست داد، در خصوص عملکردش در فصل جاری اظهار داشت: از زمانی که آقای سولدو آمد من فقط سه بازی در خدمت تیم بودم که اتفاقا هر سه بازی بسیار سنگین بود و در مقابل سپاهان، پدیده و فولاد حضور داشتم که با بدشانسی مقابل فولاد مصدوم شدم. در آن بازی ها ما دو تساوی و یک برد تجربه کردیم و در ادامه نیز عملکرد خوبی داشتیم اما با مصدوم شدن پیاپی بازیکنان که به دلیل بدنسازی اشتباه رخ داد، امتیازات مهمی از دست دادیم اما هنوز هیچ چیز تمام نشده و قطعا اگر شرایطی که اشاره کردم فراهم شود قطعا تمام این نتایج را جبران می‌کنیم.

 

1668456


اخباری در خصوص حذف تراکتور از جام حذفی گفت: به شخصه خاطرات خوبی از جام حذفی دارم که یکی از آنها قهرمانی با تراکتور است اما در این دوره به دلیل مصدومیت نتوانستم تیم را همراهی کنم و علیرغم تلاش بچه‌ها متاسفانه حذف شدیم. هر چند نقش بدشانسی و ناداوری در بروز این اتفاق را نمیشه نادیده گرفت.


وی در ادامه با اشاره به عزم جدی بازیکنان تراکتور برای خوشحال کردن دل هواداران، در خصوص میزبانی این تیم از گل گهر در چارچوب هفته شانزدهم خاطرنشان کرد: در دور رفت ما تیم آماده ای نداشتیم چون به خاطر بسته بودن پنجره از چند بازیکن آکادمی استفاده می‌کردیم. مسلما حالا شرایطمان متفاوت است و حتی با وجود اینکه بازیکنان جدید جذب نشده‌اند تیم در مسیر رو به رشد قرار گرفته و مطمئنا به دنبال حفظ این روند هستیم و مقابل گل گهر فقط با هدف برد به میدان خواهیم رفت. به هواداران این اطمینان را می‌دهم که همه بازیکنان هم‌قسم شده‌اند تراکتور را به جایگاه واقعی خود برگردانند و انشاالله گام اول این هدف با شکست دادن گل گهر برداشته خواهد شد.


بازیکن تراکتور در پایان با تاکید به لزوم سامان دهی مدیریتی باشگاه تراکتور، تصریح کرد: متاسفانه بخاطر بلاتکلیفی باشگاه که در پی تغییرات مدیریتی پیش آمده کادر فنی برای جذب بازیکنان مدنظرشان کمی سر در گم هستند چرا که در حال حاضر هیچکس مسئولیت تیم ما را چه از لحاظ پرداخت مالی، چه از حیث دیگر مسائل به عهده نمی‌گیرد. این یک مساله حیاتی برای هر تیمی است که متاسفانه گریبان تراکتور را گرفته و موجب ناراحتی و نگرانی هواداران و بازیکنان تیم شده است. بدیهی است که همه تیم‌ها برنامه های خود برای تقویت در نیم فصل دوم را آغاز خواهند کرد اما ما کماکان درگیر مسائل مهم در خصوص مالکیت باشگاه و مدیریت تیم هستیم و اگر زودتر اقدامی نشود از تمام رقبا عقب خواهیم افتاد.

دیدگاه‌ها