کد خبر : 1805337 | 29 دی 1400 ساعت 10:27 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

سیدعباسی تیم خوبی درست کرده، قدرش را بدانند

آذرباد: امکانات مس رفسنجان درحال شکل‌گیری است

محسن آذرباد کاپیتان مس، از گل منجر به صعودشان به شهرخودرو و همچنین مشکلات این تیم می‌گوید.

آذرباد: امکانات مس رفسنجان درحال شکل‌گیری است

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در جام حذفی با تک گل دقیقه 106 محسن آذرباد شهرخودرو را شکست داد. آذرباد در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص حریف‌شان گفت: شهرخودرو علی‌رغم اینکه پایین جدول است اما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و فکر نمی‌کنم جایگاهشان اینجا باشد. آقای سیدعباسی تیم خوبی درست کرده و امیدوارم مسئولین بیشتر به آن توجه کنند. 

 

او در خصوص گلی که به شهرخودرو زد بیان کرد: این اولین گلم بود و حس خیلی خوبی دارم که توانستیم به مرحله بعد برویم و امیدوارم در جام حذفی شگفتی ساز شویم. گل من حاصل کار گروهی بود و خداراشکر می‌کنم. وقتی برنامه داشتی باشی فرقی نمی‌کند چه دقیقه‌ای باشد و به آن چیزی که می‌خواهی می‌رسی. 

 

او در خصوص منتقل شدن بازی به ورزشگاه گل‌گهر گفت: ما به خاطر بارش شدید برف میهمان تیم سیرجان بودیم و از آنها تشکر می‌کنیم که خیلی خوب تدارک دیده بودند.

 

او در مورد بحث برپایی اردوی مس در ترکیه و اینکه برخی عقیده دارند این تیم بدون مشکل و ثروتمند است گفت: ما خیلی مشکل داریم و همینکه در شهر دیگری بازی می‌کنیم یعنی مشکل. آدم‌های باهوش نباید دنبال این حواشی باشند چراکه ما ابتدایی‌ترین امکانات که زمین تمرین باشد را نداریم ولی آقای زیندینی هم خیلی برای این تیم تلاش می‌کند و امکانات‌مان درحال خوب شدن است.

 

کاپیتان مس در خصوص بازی بعدی برابر سپاهان گفت: ما در نیم فصل اول، اولین بازی‌مان مقابل سپاهان بود که واگذار کردیم؛ بازی بسیار مهمی مقابل این تیم در پیش داریم و با تمام توان می‌رویم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدگاه‌ها