کد خبر : 1805388 | 29 دی 1400 ساعت 15:14 | 16.5K بازدید | 22 دیدگاه

عنایتی: تعویق بازی استقلال می‌تواند به سود ما شود

عنایتی می‌گوید تمرینات کاملی برای تقابل با استقلال بدون توجه به اخبار انجام داده‌اند و آمادگی برگزاری مسابقه را دارند.

عنایتی: تعویق بازی استقلال می‌تواند به سود ما شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی که تیمش را برای مصاف با استقلال آماده می‌کند هنوز خبری دقیقی از برگزاری این مسابقه ندارد. عنایتی پس از تمرین امروز تیمش گفت: تمرین بسیار خوبی بود و بچه‌ها خیلی انگیزه دارند تا بتوانیم دور برگشت لیگ را باشرایطی خوب و ویژه شروع کنیم. بازیکنان‌مان شرایط حساس جدولی و امتیاز گیری را کاملا درک کردند و با انگیزه خوب آماده می‌شویم تا بازی‌های نیم فصل دوم را انجام دهیم و با شرایطی خوبی به استراحت در کنار خانواده‌ها برویم. امیدواریم برگردیم و با انگیزه مضاعف به انجام بازی‌های خوب توام با نتیجه‌گیری بپردازیم چون نیم فصل اول برای ما از نظر فوتبال خوب قابل قبول بود اما از نظر امتیازی شاید میتوانستیم از تجربه‌مان بیشتر استفاده کنیم که این اتفاق نیفتاد و امیدواریم در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

 

او در خصوص مثبت شدن تست کرونای استقلالی‌ها و وضعیت مبهم بازی تیمش با آنها گفت: اولا که برای همه‌ی بازیکنان تیم استقلال آرزوی سلامتی دارم چون شنیدم شانزده یا هفده نفر کرونایی هستند و امیدوارم هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنند و به میادین برگردند. ما آماده برگزاری مسابقه هستیم و الان هم به شدت تمرین می‌کنیم چون هنوز خبری مبنی بر کنسل شدن یا عقب افتادن بازی به ما نداده‌اند. ما تمرین می‌کنیم و آمادگی لازم جهت برگزاری بازی داریم. فقط این که دوستان شانزده یا هفده کرونایی دارند بحث سلامتی بازیکنان ما هم وجود دارند و اگر تایید کردند که این اتفاق افتاده، هم سلامتی بازیکنان استقلال و هم تیم ما به خطر می‌افتد و باید خیلی ریز به این مسئله ورود کنند در غیر این صورت ما آمادگی این را داریم که صددرصد بازی را انجام دهیم.

عنایتی ادامه داد: اگر بازی عقب بیفتد می‌تواند شرایط بهتری را برای ما ایجاد کند و شاید بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم و از آنان استفاده کنیم. به هر حال ما در هردوجهت آماده هستیم اما اولویت اول من سلامتی بازیکنان است و امیدوارم در این مسئله با حساسیت بیشتری برنامه ریزی شود تا اتفاقی برای کسی نیفتد.

 

او در خصوص نقل و انتقالات تیمش گفت: برای پوشش نقاط ضعف مثل همه تیم‌ها خروجی داریم و با بازیکنانی صحبت کردیم و بعد از این بازی صحبت‌ها فاز جدی تر می‌گیرد تا بازیکنان جدید به مجموعه اضافه کنیم و هرزمان که صددرصد شد درباره آن صحبت خواهیم کرد و از طریق سایت باشگاه اعلام می‌کنیم که چه بازیکنانی را که به خدمت گرفته‌ایم و چه بازیکنانی جدا شده‌اند.

دیدگاه‌ها