کد خبر : 1805513 | 30 دی 1400 ساعت 10:16 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش قایقران پاراکانو برای کسب دو طلای قهرمانی

عضو تیم ملی قایقرانی در رشته پاراکانو گفت: با تجربیات جدیدی که مربی برزیلی در اختیار ما می گذارد تنها برای کسب دو مدال طلا در قهرمانی آسیا و بازیهای پاراآسیایی چین تلاش می‌کنم.

تلاش قایقران پاراکانو برای کسب دو طلای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه" اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات خود پس از حضور مربی برزیلی قایقرانی، اظهار کرد: با توجه به این که نوع تمرینات این مربی نسبت به قبل متفاوت و از علم تمرین بالایی برخوردار است، با انگیزه بالایی تمرینات را پیگیری می‌کنم و از حضور وی در کنار خود حس بسیار خوبی دارم.

 

وی گفت: به لطف رییس و دبیر فدراسیون قایقرانی، در حال حاضر تمرینات خود را با افراد غیرمعلول در بندر خمیر دنبال می‌کنم و هر روز پیشرفت را در خود احساس می کنم.

 

جاهدی یکی از مهم ترین برنامه های خود را کسب مدال طلا در قهرمانی آسیا تایلند و سپس بازیهای پاراآسیایی چین عنوان کرد و افزود: با توجه به این که در رشته پاراکانو رکورددار آسیا هستم، ضمن حفظ این جایگاه برای قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند و بازیهای پاراآسیایی چین نیز تلاش می کنم و یقین دارم که در این دو رویداد مهم بهترین نتیجه را کسب خواهم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: مربی برزیلی چون اشراف کامل به پاراکانو دارد در این رشته به صورت تخصصی کار می کند و من اعتقاد زیادی به او دارم.

 

جاهدی در پایان ضمن تشکر از زحمات ریاست فدراسیون قایقرانی به دلیل فراهم کردن شرایطی برای پیگیری تمریناتش با افراد غیرمعلول، گفت: در حال حاضر با ۵۸ ثانیه رکورددار آسیا هستم، تلاشم بر این است که این رکورد را در قهرمانی آسیا تایلند ارتقاء دهم و برای جبران زحمات مسئولان استانی و  فدراسیون، برای اولین بار در رشته پاراکانو به مدال طلای مسابقات پاراآسیایی دست پیدا کنم.

دیدگاه‌ها