کد خبر : 1805527 | 30 دی 1400 ساعت 11:27 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

مدیرعامل باشگاه گل‌‌‌گهر در گفت‌وگو با ورزش سه:

اسفندیارپور: توانایی قهرمانی در نیم فصل را داشتیم

با دانش و تجربه بالای آقای قلعه‌نویی و کادرفنی‌اش و همتی که در بازیکنان سراغ داریم، قطعا جایگاه مناسبی در پایان لیگ در جدول خواهیم داشت و دل هواداران را شاد خواهیم کرد.

اسفندیارپور: توانایی قهرمانی در نیم فصل را داشتیم

 

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در گفت‌وگو با  "ورزش سه" در رابطه با برداشت‌های صورت گرفته از مصاحبه‌ وی  گفت: در پاسخ به پرسشی در خصوص باخت در جام حذفی و احتمال جایگزینی آقای قلعه‌نویی، پاسخ داده شد که الان زمان طرح این موضوعات نیست و قطعا مفهوم این سخن، اولتیماتوم به آقای قلعه‌نویی نیست و این برداشت از صحبت‌های  من، اصلا صحیح نیست. جان کلام این بود که حذف از جام‌حذفی برای ما تلخ بود. چون ما حساب ویژه‌ای روی موفقیت جام‌حذفی باز کرده‌ بودیم. این مساله اما نباید به‌معنای اولتیماتوم به‌ کادر‌فنی تلقی شود. چرا که امروز نیز تاکید کردیم که تیم ما در لیگ‌برتر نتایج بسیار خوبی در نیم‌فصل ‌کسب کرد و اگر آن اتفاقات رخ نداده بود و ما‌ را از هفت‌امتیازی که در زمین مسابقه کسب کرده بودیم، محروم نکرده بودند، توانایی قهرمانی در نیم‌فصل اول را هم داشتیم.

 

محمد اسفندیارپور افزود: متاسفانه در دیدار با نساجی نیز چند بازیکن ما به دلیل سرماخوردگی از روزهای خوب خود فاصله گرفته بودند‌ و علی‌رغم اینکه در این بازی نیز به لحاظ فنی بازی بهتری از حریف ارائه دادیم اما‌ متاسفانه با گل‌هایی که روی ضدحمله دریافت کردیم، از جام‌حذفی کنار رفتیم.

 

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر با بیان اینکه انتخاب سرمربی از اختیارات باشگاه است ولی هم‌‌چنان از کادرفنی کاملا حمایت می‌کنیم و همه توان خود را برای موفقیت در لیگ‌برتر خواهیم گذاشت، گفت: خواسته‌های باشگاه از کادرفنی همیشه مشخص بوده. تا امروز نیز از عملکرد تیم در لیگ‌برتر راضی هستیم و اگر هفت‌امتیاز ما را برگردانند، با دانش و تجربه بالای آقای قلعه‌نویی و کادرفنی‌اش و همتی که در بازیکنان سراغ داریم، قطعا جایگاه مناسبی در پایان لیگ در جدول خواهیم داشت و دل هواداران را شاد خواهیم کرد.

 

وی هم‌چنین در مورد آخرین تحولات پرونده بازیکن گابنی تیم و اینکه یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی عجیب از ایجاد برخی فشارها به کمیته استیناف برای شکستن رای کمیته انضباطی خبر داده، گفت: این از آن دست اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ما می‌افتد و گرنه بیان چنین نکته‌‌ای که درونمایه آن، ایراد تهمت به یک باشگاه اخلاق‌مدار و بالاترین رکن قضایی فدراسیون است، بدون ارائه هیچ مدرک و سندی،  اگر خود مصداق بی‌قانونی نیست، چه‌ تفسیر دیگری از آن می‌توان داشت؟

 

اسفندیارپور ادامه داد: تاکید ما همیشه بر این بوده که در جذب بایناما طبق آیین‌نامه‌های جاری سازمان لیگ در جذب بازیکنان خارجی عمل کرده‌ایم و تا امروز مسیر دفاعیات خود را بدون هیچ گونه موج‌سازی رسانه‌ای و مصاحبه‌های جنجالی، از طریق ارکان قضایی فدراسیون پیگیری کرده‌ایم و به عدالت‌‌محوری و استقلال رای اعضای محترم کمیته استیناف نیز، باور کامل داریم.

 

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل و اینکه گفته می‌شود، گل‌گهر با توجه به توان مالی‌ بالایی که دارد، به دنبال جذب چند بازیکن در نیم فصل است تا قدرتمند‌تر از گذشته ظاهر شود، خاطر نشان کرد: گل‌گهر همیشه معقولانه و با رقم‌هایی به مراتب کمتر از برخی تیم‌ها به فصل نقل و انتقالات ورود کرده است. در ابتدای فصل هم مشاهده کردید که ما ابتدا همان استخوان‌بندی فصل گذشته را حفظ کردیم و فقط در چند پست که نیاز تقویت داشتیم، با نظر کادر فنی اقدام به جذب چند بازیکن کردیم. اکثر بازیکنانی نیز که در ردیف گران‌قیمت‌ترین بازیکنان لیگ‌ایران قرار داشتند، راهی دیگر تیم‌ها شدند، چون اساسا جذب بازیکنانی با چنین رقم‌هایی در دستور کار ما قرار نداشت. در نیم‌فصل هم اگر لازم باشد، با نظر کادرفنی و با همان سیاست قبلی، بازیکنانی را جذب خواهیم کرد. کما اینکه با توجه به ‌کمبود مهره در خط‌حمله، استنلی کی‌‌روش را به جمع نفرا‌ت‌مان اضافه کردیم.

 

محمد اسفندیارپور در پایان در مورد واگذاری میزبانی سوپرجام فوتبال ایران به سیرجان و باشگاه گل‌گهر، گفت: خوشحالیم که مجموعه گل‌گهر با سرمایه‌‌گذاریِ آینده‌نگرانه در حوزه ورزش کمک کرده تا به لحاظ سخت‌افزاری و ایجاد فضاهای آبرومند ورزشی به‌نقطه‌‌ای برسیم که امروز می‌توانیم میزبان رویدادهای مهم ورزشی از این دست باشیم و قطعا سعی خواهیم کرد میزبان شایسته‌ای برای این دیدار مهم باشیم.

دیدگاه‌ها