کد خبر : 1805529 | 30 دی 1400 ساعت 11:17 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

سردرگمی هینن پس جدایی از تیم ملی والیبال لهستان

سرمربی سابق والیبال لهستان بیش از سه ماه است که به دنبال تیم می‌گردد.

سردرگمی هینن پس جدایی از تیم ملی والیبال لهستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در رسانه های والیبالی اعلام شده بود که ویتال هینن سرمربی سابق تیم ملی مردان والیبال لهستان قرار است هدایت زنان تیم ملی آلمان را برعهده بگیرد. این سرمربی بلژیکی در جدیدترین مصاحبه خود با اسپورت لهستان این صحبت ها را تکذیب کرد.

 

هینن در مورد این شایعات گفت: با فدراسیون آلمان صحبت کرده و با آنها ارتباط داشته ام. با این حال، تاکنون هیچ کس تصمیمی نگرفته است، نه من و نه فدراسیون والیبال آلمان.

 

سرمربی اسبق والیبال لهستان می گوید که امضای قرار داد با فدراسیون آلمان شایعه است و او هیچ قراردادی امضا نکرده است.

 

هینن در گذشته هدایت تیم مردان آلمان را بر عهده داشته است. در سال ۲۰۱۲، این سرمربی جایگزین رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی مردان آلمان شد و تا سال ۲۰۱۶ در این تیم باقی ماند.

 

هیننن با پایان قراردادش با تیم ملی لهستان، بیش از سه ماه است که بیکار است و دنبال تیم می گردد.  در آن زمان صحبت از علاقه بسیاری از تیم ها به استفاده از مربی بلژیکی بود اما الان مشخص نیست که دقیقا مقصد این سرمربی کجاست.

 

همچنین کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال ایران در نظر دارد در راستای ارتقای سطح دانش حرفه‌ای مربیان تراز اول کشور و انتقال تجربه مربیان بزرگ دنیا، یک دوره تخصصی والیبال پیشرفته با محوریت انتقال تجربه با حضور ویتال هینن مربی پرافتخار بلژیکی والیبال دنیا برگزار کند.

 

پس از انجام مذاکرات و مکاتبات لازم مقرر شد این دوره سه روزه بین المللی فروردین ماه سال آینده (۱۴۰۱) در تهران با حضور مربیان داخلی و خارجی برگزار شود که برنامه‌ریزی تمرینات برای آماده‌سازی تیم، دروس طراحی تمرین برای تیم‌های پیشرفته، مدیریت تیم در طول مسابقه و کاربردهای آنالیز برای مربیان از جمله محورهای این دوره است.

دیدگاه‌ها