کد خبر : 1805530 | 30 دی 1400 ساعت 11:34 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

خرید سهام یک شرکت داروی از سوی جوکوویچ

مرد صربستانی 80درصد یک شرکت دانمارکی را که در زمینه درمان کرونا فعالیت می‌کند، خریداری کرده است

خرید سهام یک شرکت داروی از سوی جوکوویچ

به گزارش ورزش سه ، کرونا این ویروس عجیب و مهلک که در این بیش از دو سال جهان را از خود متاثر کرده و به شیوه های مختلف بر زندگی خرد و کلا و پیر و جوان و دارا و ندار تاثیر خود را گذاشته و به شیوه های متفاوت اعم از اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و البته خانوادگی افراد هر جامعه را درگیر خود کرده است.


 اخیرا یکی از فوق ستاره های دنیای تنیس را متاثر از خود کرده است. جوکوویچ مردی که 9بار گرند اسلم استرالیا (مسابقاتی که اکنون در ملبورن استرالیا در حال برگزاری است) را برده را از این میدان ورزشی دور کرد. ولی وی آنچنان که در زمین تنیس به هنگام عقب افتادن از حریف تهاجمی تر عمل می‌کند این بار هم تهاجمی عمل کرد.


به گزارش رویترز مرد صربستانی 80درصد یک شرکت دانمارکی را که در زمینه درمان کرونا فعالیت می‌کند، خریداری کرده است. به‌نظر میرسد که نوله (لقب او بین طرفدارانش) می‌خواهد تهدیدات این چند روز اخیر را که شاید بخاطر واکسن نزدن حتی حق شرکت در مسابقات آینده از جمله رولن گاروس(گرند اسلم فرانسه) را نداشته باشد و همچنین تهدید نخست وزیر اسپانیا مبنی بر رعایت مقررات ورزشی این کشور را که نوله اغلب اوقات در آنجا زندگی و تمرین می‌کند، خنثی کند. ولی به‌نظر می‌رسد که اگر نوله واکسن کرونا را تزریق نکند آینده‌ی ورزشی مخاطره آمیزی داشته باشد.


 حتی اگر برگزار کنندگان مسابقات تنیس بخاطر نام او با وی مماشات کنند، مردمی که این بلا را با رنج فراوان و از دست دادنِ عزیزان خود تحمل کرده و می‌کنند و همچنان با سویه های جدید درگیر آن و تبعاتش هستند با مرد صرب همراه نبودند و از او حمایت نمی‌کنند.
به‌هرحال با توجه به در خطر بودن زندگی ورزشی نوله وی مجبور به تزریق واکسن است.

دیدگاه‌ها