کد خبر : 1805606 | 30 دی 1400 ساعت 20:26 | 88.5K بازدید | 40 دیدگاه

از امروز پاسخ شایعات را می دهم؛

حرف‌های تند دمبله؛ سکوت ستاره فرانسوی شکست

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، در اظهار نظری به شایعاتی که پیرامونش مطرح می شود واکنش نشان داد.

حرف‌های تند دمبله؛ سکوت ستاره فرانسوی شکست

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده عثمان دمبله همچنان یک ابهام بزرگ در باشگاه بارسلونا به حساب می آید. قرارداد ستاره فرانسوی با بلوگرانا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گفته می شود درخواست مالی نماینده های این بازیکن با پاسخ منفی باشگاه کاتالانی روبرو شده و همین موضوع مذاکرات را به بن‌بست رسانده است.

 

عثمان دمبله حالا در مورد شایعاتی که پیرامونش مطرح می‌شود صحبت کرده است. دمبله گفت: "چهار سال است که از خواندن مطالب در مورد خودم دست برداشته ام. چهار سال است که شایعات در حال اضافه شدن هستند. مردم شرم آور در مورد من دروغ می گویند تا به من آسیب برسانند. من تا به حال آن را نادیده گرفته ام. آیا این اشتباه بوده است؟ بله. از امروز پاسخ خواهم داد.

 

 

1684195

 

 

من 24 سال سن  و مانند هر کسی ایرادات و عیوبی دارم. لحظات سختی را پشت سر گذاشته ام، مصدومیت ها و کووید روی من تاثیر گذاشته است. بدون کوچکترین تمرینی، از من خواسته شد که بازی کنم و من همیشه این کار را کرده ام. بدون هیچ شکایتی هم این موضوع را رعایت کرده‌ام."

 

دمبله در ادامه گفت: "من کاملاً از خودم آگاهم برای همین خودم را وقف زیباترین شغل جهان می کنم. همچنین پیام من شفاف است. هرکسی که گفت من به پروژه ورزشی توجهی ندارم، تکذیب می کنم. همانطور که می دانید، مذاکراتی در جریان است. من به ایجنتم اجازه دادم این موضوع را مدیریت کند، این حوزه اوست. شغل من توپ است... این که فقط فوتبال بازی کنم، لحظات شادی را با هم تیمی هایم و همه اعضای تیم به اشتراک بگذارم. مهمتر از همه، بیایید روی این موضوع تمرکز کنیم؛ توجه به موارد ضروری برای برنده شدن.

 

 

1680021

 

 

پیام امروز من مشخص است و می خواهم تمام صحبت‌هایی درباره مدیر برنامه‌ام را تمام کنم. من هنوز با باشگاه قرارداد دارم و می خواهم به مربی و تیم کمک کنم. من هرگز انسان بی انصافی نیستم و اسیر برخی باج‌گیری ها نمی شوم. استادیوم فوتبال به من تعلق دارد و خارج از آن به مدیر برنامه هایم مربوط است. می‌خواهم تمام تمرکزم را روی لذت بردن از فوتبال با هم تیمی هایم بگذارم."

دیدگاه‌ها