کد خبر : 1805705 | 01 بهمن 1400 ساعت 11:00 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

عراق – اوگاندا؛ به بهانه بازی با ایران

تیم ملی فوتبال عراق قصد دارد در بازی با ایران که روز 7 بهمن در استادیوم آزادی برگزار می شود به بهانه پیروزی وارد میدان شود چرا که این آخرین شانس عراقی ها برای صعود است.

عراق – اوگاندا؛ به بهانه بازی با ایران

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق بازیکنان جدیدی را به اردوی این تیم دعوت کرده برای ایجاد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان و هم چنین شناخت ترکیب اصلی برای بازی با ایران امروز در یک مصاف دوستانه در برابر تیم اوگاندا قرار خواهد گرفت.

 

پتروویچ در آستانه این بازی این چنین گفته است:« در غیبت برخی از نفرات تیم به دلیل شرایط و مشکلات، مصدومیت یا ابتلا به کرونا مسئول نیستم و با همه توانی که در اختیار داریم وارد این بازی و البته دو مسابقه مقابل ایران و لبنان خواهیم شد. بعد از بازی مقابل اوگاندا و در پایان اردوی آماده سازی بغداد اسامی نفرات نهایی را اعلام خواهیم کرد. همچنان برای صعود امید داریم و شرط اول این است که در بازی‌های پیش‌رو پیروز شویم و در سایر مسابقات هم نتایجی رقم بخورد که به سود ما باشد.»

 

عراق با 4 امتیاز از 6 بازی در جایگاه پنجم جدول گروه A قرار دارد. این تیم سعی می کند به عنوان سومی در گروه دست یابد تا راهی مرحله پلی آف شود.

دیدگاه‌ها