کد خبر : 1805708 | 01 بهمن 1400 ساعت 15:30 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

بسته پیشنهادی یووه برای جذب ستاره مدنظر آرسنال

به نظر می رسد که یوونتوس به شکلی که قصد دارد با آرسنال در راه جذب دوشان ولاهوویچ رقابت کند.

بسته پیشنهادی یووه برای جذب ستاره مدنظر آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی دوشان ولاهوویچ با فیورنتینا تا سال 2023 اعتبار دارد و به نظر می‌رسد که این ستاره صربستانی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از این تیم گرفته و چند پیشنهاد تمدید باشگاه ایتالیایی را هم رد کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که فیورنتینا ترجیح می‌دهد او را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از جدایی رایگان این بازیکن جلوگیری کند.

 

دوشان ولاهوویچ در این فصل از رقابت های سری‌آ عملکرد خیره کننده ای داشته و موفق به ثبت 16 گل شده است؛ موضوعی که مشتریان این بازیکن را افزایش داده و از ماه ها قبل گفته شد تیم‌هایی نظیر اینتر، یوونتوس، منچسترسیتی، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، تاتنهام و آرسنال خواهان امضای قرارداد با او هستند.

 

 

1675623

 

 

با این وجود در یکی، دو هفته اخیر گزارش ها حاکی از آن بوده که آرسنال از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این ستاره صربستانی برخوردار است. این در حالی است که یوونتوس نیز به شکل جدی شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می‌کند و ولاهوویچ از مدت ها قبل یکی از گزینه‌های جدی آنها بوده است.

 

در همین راستا نشریه گاتزتا دلو اسپورت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که یوونتوس قصد دارد به شکل جدی با آرسنال برای جذب ولاهوویچ رقابت کرده و این بازیکن را به تورین بیاورد. گاتزتا در گزارشی که پیرامون این موضوع منتشر کرده، مدعی شده که یوونتوس بسته پیشنهادی جدید خود یعنی 35 میلیون یورو به علاوه دژان کولوسفسکی را به فیورنتینا پیشنهاد داده و منتظر پاسخ باشگاه ایتالیایی است.

دیدگاه‌ها