کد خبر : 1805712 | 01 بهمن 1400 ساعت 11:21 | 11.8K بازدید | 9 دیدگاه

حدادی‌فر:مشکل شما فنی نیست، می‌توانید

پیام کاپیتان قاسم به بازیکنان ذوب آهن

کاپیتان ذوب آهن در سال های اخیر که امسال از جمع سبزپوشان جدا شده قصد بازگشت ندارد.

پیام کاپیتان قاسم به بازیکنان ذوب آهن

به گزارش ورزش سه، قاسم حدادی‌فر که در تمام این سالها به پیراهن سبز رنگ ذوب‌آهن وفادار بوده روزهای سختی را از این بابت که دلتنگ مستطیل سبز شده سپری می کند ولی از هواداران می خواهد که درکش کنند زیرا قصد ندارد دوباره حداقل در زمان فعلی به فوتبال برگردد.


او در مصاحبه با ورزش سه صحبتهای جالبی را درباره شرایط فعلی ذوب آهن به زبان می‌آورد:

 

 

با دوری از فوتبال کنار آمدم

 

الان در شرایطی هستم که فکر می کنم بازگشت آنچنانی به فوتبال نداشته باشم و دوران حرفه‌ای فوتبال من تمام شده. به هر نحوی و هر اتفاقی که افتاده با این قضیه کنار آمده ام. این دوران تمام شده است و دارم برای آینده برنامه‌ریزی می کنم، انشاالله که اتفاقات خوبی رخ دهد.یک سری برنامه‌ها برای امر مربیگری دارم که کم کم انجام می‌دهم. هنوز زود است ولی دارم کارهایی انجام میدهم که امیدوارم در آن زمینه موفق باشم.

 

 

من یک ذوب آهنی اصیل هستم

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه در تمام سال های فوتبالش در ذوب آهن بازی کرده پشیمان است یا خیر گفت: هرجا میروم از این موضوع با من صحبت می کنند. من از هفت سالگی تا الان که ۳۸ سالم است در این باشگاه بودم و با عشق این پیراهن را بر تن کردم و با عشق هم ادامه دادم و از لحظه لحظه اش لذت بردم حتی در روزهای بد نیز از اینکه در ذوب آهن بازی می کنم راضی بودم. می توانستم موقعیت های بهتری به دست بیاورم ولی همیشه ترجیح دادم در ذوب‌آهن بمانم و یک بهانه برای ماندن پیدا کردم و الان هم پشیمان نیستم زیرا ذوب‌آهن را خیلی دوست داشتم و رویش تعصب دارم و هنوز که هنوز است هیچ چیزی عوض نشده و من خودم را یک ذوب‌آهنی اصیل می دانم و همیشه هوادار و پشتیبان این تیم هستم.

 

1684403

 

اذیت شدم ولی به اعتبار من لطمه ای وارد نمی شود

 

در مورد اینکه چه زمانی بازی خداحافظی من برگزار خواهد شد باید بگویم که این مسئله برای من تمام شده است و بارها در این مورد صحبت کردم و فکر می‌کنم رسمیتی برای من نداشته باشد. من اول فصل هم نمی خواستم بازی کنم  آقایان گفتند که باید این کار را انجام بدهی و بعد از آن هم اتفاقاتی افتاد که خیلی زیاد اذیت شدم ولی به اعتبار من ضربه‌ای وارد نشد، در این مدت با خودم کلنجار رفتم و ناراحت بودم ولی فکر کنم در این بین بیشتر به اعتبار مسئولین باشگاه ضربه خورده. اگرچه من سی سال در این باشگاه زحمت کشیدم الان دیگر با این موضوع کنار آمده ام و بازی خداحافظی خیلی برایم رسمیتی ندارد و همه چیز تمام شده است.

 

 

صداقت ها از بین رفت

 

 این که قرار بود من در ابتدا به کادر فنی اضافه شوم صحت ندارد . مردم در ریز داستان نیستند و دوست هم ندارم بشکافم ولی آنگونه که مردم فکر می‌کنند نیست  و آن صداقت کافی  وجود نداشت. این مسئله خیلی برای من مهم است و به هر نحوی حاضر به کار کردن نیستم و در تمام سال‌ها به همین شکل بوده و همیشه وقتی خواستم کار کنم دوست داشتم صداقتی بین من و طرف مقابل باشد ولی ابتدای فصل امسال صحبت های دیگری انجام شد و صداقت از بین رفت و من حاضر نشدم به همکاری ادامه بدهم.

 

 

خطاب به بازیکنان ذوب آهن

 

۲,۳ سال است که درگیر این موضوع هستیم که ذوب‌آهن نتیجه نمی گیرد ولی درکل خطاب صحبتم با بازیکنان این تیم است و می خواهم به آنها بگویم شما بازیکنان فوق العاده خوبی هستید و من حدود یک ماه و نیم با شما تمرین کردم و واقعا می‌دانم چه کیفیتی دارید و شاید تا الان نتوانستید کیفیت واقعی خود را نشان دهید در همان مدت کوتاهی که با آنها کار کردم متوجه شدم این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد. تیم جوان و با انگیزه ای است ولی فعلاً این اتفاق نیفتاده اما هنوز زمان باقی است و با اضافه شدن یکسری بازیکن و بهبود ساختار من فکر می کنم نیم‌فصل دوم خوبی داشته باشیم.

 

1684405

 

بدانید پیراهن تیم بزرگی را پوشیده اید

 

از بازیکنان می خواهم این ذهنیت غلط را که ذوب آهن دو سال است نتیجه نگرفته از خود دور کنند. همه جا  این صحبت را می‌شنوم از بازیکنان می خواهم که بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده‌اند. ذوب آهن واقعاً سابقه خوبی دارد و همیشه بالای جدول بوده و حضور مستمر در آسیا داشته و ۷,۸ دوره در بازی های آسیایی شرکت کرده و کارنامه خوبی نیز دارد و حداقل در دوران لیگ برتر که من در این تیم بازی کردم همیشه جزو مدعیان و تیم‌هایی بوده که حرف برای گفتن داشته. شاید در یکی دو  سال اخیر شرایط خوبی نداشتیم و این موضوع به مسائل فنی مربوط نمی‌شود و بیشتر با ساختار و مدیریت ارتباط دارد که در نهایت به تیم ضربه زده است.


امیدوارم این ذهنیت از تیم ما دور شود و بازیکنان بدانند که دارند در چه تیم خوبی بازی می کنند، انشالله ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانند و آن ذهنیتی که من دارم این است که از لحاظ مدیریتی حمایتی که باید انجام شده و همه چیز فراهم است تا ذوب آهن نیم فصل دوم را به خوبی طی کند.

 

 

ممنون که به تصمیمم احترام می گذارید

 

خواستم از مردم خوب اصفهان و هواداران ذوب‌آهن تشکر کنم. آنها خیلی به من لطف داشتند و دوست دارند که من برگردم و می خوام با آن‌ها صادقانه صحبت کنم و بگویم شرایط برای بازگشت مهیا نیست. هرچند شرایطم در حال حاضر خوب است و تمرین می کنم ولی به نفع ذوب آهن است که من برنگردم انشاالله که به تصمیم من احترام بگذارند و همیشه حامی و پشتیبان تیمشان باشد.

دیدگاه‌ها