کد خبر : 1805758 | 01 بهمن 1400 ساعت 13:57 | 50.7K بازدید | 7 دیدگاه

سرنوشت عجیب این روزهای گران‌ترین مدافع تاریخ

هری مگوایر، گران ترین مدافع تاریخ، این روزها به یک نیمکت‌نشین در منچستریونایتد تبدیل شده است.

سرنوشت عجیب این روزهای گران‌ترین مدافع تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد دو شب پیش به مصاف برنتفورد رفت و موفق شد با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دهد. با این حال گران‌قیمت ترین مدافع تاریخ یعنی هری مگوایر که در سال 2019 با 87 میلیون یورو راهی اولترافورد شد، در این مسابقه نیمکت نشینی را تجربه کرد چرا که رالف رانگنیک از زوج رافائل واران و ویکتور لیندلوف در خط دفاعی خود استفاده کرده بود.

 

کاپیتان شیاطین سرخ که اخیرا از مصدومیت دنده خود بهبود یافته ، دو بازی به عنوان بازیکن تعویضی مقابل استون ویلا و پس از آن همین دیدار مقابل برنتفورد به میدان رفت. با این حال چند گزارش در انگلیس حکایت از آن دارد که ممکن است نیمکت‌نشینی های مگوایر ادامه داشته باشد.

 

 

1684470

 

 

بر اساس گزارش‌ها رالف رانگنیک در اوایل ژانویه به هیئت مدیره منچستر یونایتد خبر داده که هری مگوایر، آرون ون‌بیساکا و لوک شاو در فرم خوبی به سر نمی‌برند. در واقع چندین مسئله از جمله مصدومیت باعث شده که این سه بازیکن از فرم خود فاصله بگیرند و حالا نیمکت‌نشینی آنها در ادامه فصل اصلا دور از انتظار نیست.

 

همچنین انتقادها از مگوایر نیز به اوج خود رسیده است. به عنوان مثال یاپ استام اخیراً درباره این بازیکن گفته بود: "منچستر یونایتد پول زیادی برای او پرداخت کرده است. وقتی من او را در لستر دیدم بازیکن خوبی بود. به عنوان مثال می توانم بگویم که وسلی براون در محوطه جریمه بازیکن سریع‌تری از او بود. وقتی شما برای منچستر یونایتد بازی می کنید باید به برخی شرایط را عادت کنید. من فکر می کنم مگوایر گاهی اوقات می خواهد بیش از آنچه از او خواسته می شود انجام دهد. گاهی اوقات شما نیاز به این دلیل که خیلی راحت بازی خودتان را انجام دهید."

 

 

1684469

 

 

منچستریونایتد در این فصل به لحاظ دفاعی عملکرد خوبی نداشته و تنها چهار بار دروازه خود را بسته نگه داشته است. از طرف دیگر رافا واران و ویکتور لیندلوف نیز شکننده به نظر می رسند و رالف رانگنیک هم نمی‌خواهد به صورت کامل مگوایر را کنار بگذارد اما اصلا بعید نیست که در چند بازی آینده یونایتد نیز شاهد نیمکت‌نشینی گران ترین مدافع تاریخ باشیم.

دیدگاه‌ها