کد خبر : 1805771 | 01 بهمن 1400 ساعت 14:27 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

تساوی ارزشمند مقابل هند؛

نمره قبولی برای ایراندوست و رفقا (عکس)

تیم ملی فوتبال زنان با ارائه یک نمایش منطقی و خوب توانست اولین تجربه خود را در جام ملت‌ها با کسب امتیاز پشت سر بگذارد.

نمره قبولی برای ایراندوست و رفقا (عکس)

به گزارش "ورزش سه" عبور از 4 ماه پروسه آماده‌سازی بدون انجام مسابقه دوستانه و حضور در جمع برترین تیم‌های آسیا، ماموریتی دشواری را به کادرفنی تیم ملی فوتسال زنان محول کرده بود که آن‌ها بتوانند بازیکنان را در شرایط مسابقه حفظ کنند و برای ثبت نخستین حضور در تاریخ جام ملت‌ها، بتوانند ملی‌پوشان عملکرد خوبی را از خود نشان بدهند.

 

اما نمایش شب گذشته تیم ملی فوتبال زنان نشان داد که مریم ایراندوست و همکارانش تلاش فوق‌العاده‌ای را برای حفظ تیم به لحاظ شرایط روحی-روانی و البته رشد کیفیت فنی داشته‌اند و کسب یک امتیاز ارزشمند مقابل هند، شروع خوبی برای فوتبال زنان ایران در جمع برترین تیم‌های آسیا بود.

 

1684483

 

ملی‌پوشان مسابقه بعدی مقابل چین به میدان می‌روند، پرافتخارترین تیم قاره آسیا؛ رقیب سرسختی که مریم ایراندوست و همکارانش در کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان امیدوارند بتوانند با یک نمایش خوب دیگر این تیم مدعی را هم متوقف کنند و از آن امتیاز بگیرند.

 

با توجه به سبک بازی هند، کادرفنی برای مسابقه دیشب استراتژی دفاع-ضدحمله را طراحی کرده بود که به خوبی بازیکنان توانستند آن را اجرا کنند و حتی اگر کمی نگین زندی خوش‌شانس‌تر هم می‌بود چه بسا تیم ملی فوتبال زنان ایران در این مسابقه به گل برتری نیز می‌رسید.

 

1684482

دیدگاه‌ها