کد خبر : 1805781 | 01 بهمن 1400 ساعت 15:40 | 52.3K بازدید | 34 دیدگاه

بیلبائو و فرصتی برای انتقام از رئال

قرعه‌کشی یک‌چهارم‌نهایی کوپا دل‌ری انجام شد(عکس)

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری انجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به پایان رسید و تیم‌های حاضر در  جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها مشخص شدند. همچنین دقایقی پیش قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها انجام شد و تیم‌ها رقبای خود را شناختند.

 

پیش از این اتلتیکومادرید یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی با شکست مقابل سوسیداد از رقابت ها کنار رفته بود. با این حال شب گذشته دو تیم مدعی دیگر یعنی رئال مادرید و بارسلونا به مصاف حریفان خود رفتند.

 

رئال که در وقت‌های اضافی از حریف خود عقب افتاده بود،نهایتا بعد از 120 دقیقه تلاش و در حالی که 10 نفره هم شده بود با نتیجه 2-1 الچه شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد. از سمت دیگر بارسلونا در سن مامس به مصاف بیلبائو و رفت اما در نهایت با نتیجه 3-2 شکست خورد تا از صعود به جمع هشت تیم پایانی مسابقات بازماند.

 

در همین راستا دقایقی پیش به شکل رسمی قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. در مهمترین و جذاب‌ترین بازی این مرحله اتلتیک بیلبائو در سن مانس میزبان رئال مادرید خواهد بود که احتمالاً برنده این مسابقه شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت. این دو تیم چندی پیش در فینال سوپرجام به مصاف یکدیگر رفته بودند که رئال مادرید در آن بازی به پیروزی و نهایتاً قهرمانی رسیده بود بنابراین جدال دوباره آنها می تواند یک بازی انتقامی برای بیلبائو محسوب شود.

 

 

1684504

 

 

اتلتیک بیلبائو- رئال مادرید
سوسیداد- بتیس
والنسیا- کادیز
رایو وایکانو- مایورکا

دیدگاه‌ها