کد خبر : 1805785 | 01 بهمن 1400 ساعت 16:20 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

ژیرو:

ماندن در چلسی و نرفتن به یووه تصمیم درستی بود

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، معتقد است که عدم انتقال به یوونتوس در زمستان سال گذشته تصمیم درستی بوده است.

ماندن در چلسی و نرفتن به یووه تصمیم درستی بود

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو در تابستان اخیر و پس از کش و قوس‌های فراوانی که وجود داشت نهایتاً از چلسی به میلان پیوست. با این حال ستاره فرانسوی می توانست چند ماه بعد از آن هم به فوتبال ایتالیا نقل مکان کند. آندره آ پیرلو می خواست او را در ژانویه 2020 برای یوونتوس به خدمت بگیرد، اما این بازیکن 35 ساله از انتقال به تورین خودداری کرد و در چلسی باقی ماند.

 

 

1575732

 

 

ژیرو حالا در مصاحبه ای پیرامون عدم انتقال به یوونتوس صحبت کرده و می‌گوید: "من ترجیح دادم بمانم چرا که می‌خواستم شانس هایم را امتحان کنم. با توجه به طریقه پایان یافتن فصل فکر می کنم که این تصمیم درستی بود."

 

ژیرو درباره دیدار یکشنبه شب میلان برابر یوونتوس نیز گفت: "آنها شروع خوبی نداشتند اما به این معنی نیست که قدرتمند نیستند. اعتراف می کنم فکر می‌کردم که آنها مدعی قهرمانی باشند. صرف نظر از خروج رونالدو، آنها تیم با استعدادی دارند. بازیساز تهاجمی آنها پائولو دیبالا یک بازیکن کلیدی و قهرمان است.

 

 

1638717

 

 

یوونتوس هنوز هم جزو بهترین باشگاه های ایتالیاست، آنها در شرایط خوبی هستند و ما باید به بهترین شکل با آنها روبرو شویم.  آنها باتجربه هستند و دست کم گرفتن‌شان اشتباه است."

 

شانس میلان برای رقابت با میلان به منظور قهرمانی: "ما باید بازی به بازی تمرکز خود را حفظ کنیم. من ارزش این تیم را می‌دانم و مطمئنم که تا آخر به اینتر نزدیک خواهیم بود و در رقابت‌ها حضور خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها