کد خبر : 1805797 | 01 بهمن 1400 ساعت 17:19 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: همه در تیم ملی هندبال یکدل هستند

ملی‌پوش هندبال ایران با بیان اینکه هر بازی حکم فینال را دارد گفت: باید تمام امتیازات را در دور دوم جمع کنیم تا با خیال راحت به مرحله بعد برویم.

موسوی: همه در تیم ملی هندبال یکدل هستند

به گزارش "ورزش سه" مهدی موسوی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص برتری تیم ملی هندبال کشورمان برابر عربستان، میزبان مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بازی برابر عربستان حساسیت زیادی داشت و رقیب ما میزبان مسابقات بود. بچه‌ها با تلاش خود نتیجه را به نفع ایران تغییر دادند. باید به فکر دیدار با عراق باشیم و‌ تمرکز کنیم تا همین روند را ادامه دهیم.

 

وی افزود: امیدوارم در هر بازی نتیجه خوبی بگیریم و در وهله اول سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم و در ادامه روی سکو برویم.

 

ملی‌پوش هندبال کشورمان در خصوص رقبای ایران در دور دوم مسابقات گفت: همه دیدارهای ما در دور بعد مهم هستند. حتی بازی با تیم عراق هم بسیار مهم است و نباید این تیم را دست‌ِکم بگیریم و باید با تمام توان راهی میدان شویم. بعد از آن هم بازی با کویت و بحرین مهم است. همه مسابقات برای ما حکم فینال را دارند. باید تمام امتیازات را جمع کنیم تا با خیال راحت به مرحله بعد برویم و شک و شبهه‌ای در ادامه ایجاد نشود.

 

موسوی تاکید کرد: بچه‌ها خوب جنگیدند و از کادر فنی و روی نیمکت تا بازیکنان حاضر در میدان همه یکدل و همدل هستند. هر چه داشتیم در میدان به نمایش گذاشتیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. هر کدام از بازیکنان نیز باید تا پایان مسابقات روند آمادگی خود را حفظ کنند. در این شرایط مطمئن باشید به پیروزی‌های بیشتری برسیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها