کد خبر : 1805798 | 01 بهمن 1400 ساعت 17:27 | 13.7K بازدید | 8 دیدگاه

تماشاگر فقط برای بازی های تیم ملی 

محدودیت های جدید کرونا در راه است

احتمالا به خاطر سرعت بالای انتشار ویروس جدید کرونا یعنی امیکرون هم چنان بازی های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

محدودیت های جدید کرونا در راه است 

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه وزارت بهداشت موافقت کرده دیدار تیم ملی در برابر عراق و امارات با حضور تماشاگر برگزار شود اما این مجوز بدین معنی نیست از این پس بازی های لیگ برترهم با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. جالب است بدانید وزارت بهداشت تنها با حضور 10 هزار تماشاگر در بازی های تیم ملی در بهمن ماه موافقت کرده است. این در حالی است که پیش تر مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان گفته بود حضور 30 درصدی تماشاگر از سوی وزارت کشور به استانداری های ابلاغ شده است. 

 

وزیر بهداشت امروز در مشهد این طور به خبرنگاران گفت:« اجرای محدودیت‌های جدید برای پیشگیری از شیوع کرونا به تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کرونا بستگی دارد از این رو فردا اطلاعات شیوع ویروس اومیکرون به ستاد ملی پیشگیری از کرونا  اعلام و در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد. اجرای محدودیت‌های هوشمند برای پیشگیری از شیوع اومیکرون ضروری است و تزریق دُز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز ه مچنان مورد تاکید است.»

 

تزریق دوز سوم واکسن که از سوی وزیر بهداشت تاکید شده چند ماهی زمان خواهد برد از اینرو پیش بینی ها بر این است بازی های لیگ برتر در ادامه هم بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

دیدگاه‌ها