کد خبر : 1805812 | 01 بهمن 1400 ساعت 18:07 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرقت از خانه لیندلوف دلیل غیبت برابر وستهام

ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد، به دلیل حمله سارقان به خانه‌اش در جریان دیدار برابر برنتفورد قادر به همراهی تیمش برابر وستهام نیست.

سرقت از خانه لیندلوف دلیل غیبت برابر وستهام

به گزارش "ورزش سه"، لیندلوف در جریان پیروزی 1-3 برابر برنتفورد 90 دقیقه در زمین حضور داشت اما در همین زمان اتفاق تلخی برای خانواده‌اش رخ داده است.

گفته می‌شود که سارقان به خانه او در شهر منچستر هجوم بردند و این در حالی بود که همسر و دو فرزند او در خانه حضور داشتند.

در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه یونایتد آمده:« ما تایید می‌کنیم که در جریان دیدار خارج از خانه برابر برنتفورد منزل ویکتور لیندلوف مورد سرقت قرار گرفته است. به خانواده او که در آن زمان در خانه حضور داشتند هیچ آسیبی نرسیده اما آنها از نظر روحی آسیب دیده‌اند.»

در ادامه این بیانیه با اشاره به شرایط دشوار این خانواده آمده:« این تجربه بسیار بدی برای آنها بوده و برای ویکتور بوده که پس از پایان بازی از این موضوع باخبر شد و این باشگاه حمایت کاملش را از آنها اعلام می‌کند. ما از هرکس که اطلاعاتی درباره این سرقت دارد می‌خواهیم که با پلیس تماس بگیرد.»

 

1684541

 

مایا، همسر لیندلوف، نیز متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشت:« در جریان بازی چهارشنبه شب ویکتور، خانه ما در منچستر مورد سرقت قرار گرفت. من با دو فرزندم در خانه تنها بودیم اما توانستیم پیش از آن که آنها وارد شوند به اتاقی رفتیم و در را قفل کنیم. از این نظر مشکلی نداریم اما این تجربه دردناکی برای من و فرزندان کوچکم بود. ما حالا در سوئد هستیم تا مدتی را در کنار خانواده سپری کنیم.»

رالف رانگنیک نیز با تایید این موضوع در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر وستهام گفت:« من در پرواز بازگشت از لندن و امروز صبح به مدت 20 دقیقه با ویکتور حرف زدم. او به من گفت واقعا چه رخ داده و این اتفاقی بسیار دردناک است، خصوصا برای همسر و پسر سه ساله‌اش. او گفت که نیاز دارد در خانه بماند. نمی‌خواهد همسر و خانواده‌اش را رها کند و من به عنوان پدر دو بچه کاملا درکش کردم. ما توافق کردیم که او در این بازی حضور نداشته باشد.»

دیدگاه‌ها