کد خبر : 1805903 | 02 بهمن 1400 ساعت 11:26 | 33.7K بازدید | 15 دیدگاه

خط و نشان عراق برای ایران با گل طارمی‌وار! (عکس)

علاء عباس با گلی فوق العاده به طلسم نبردن‌های عراق پایان داد و تیمش را با روحیه‌ای فوق العاده راهی جدال با ایران کرد‌.

خط و نشان عراق برای ایران با گل طارمی‌وار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق که نتوانست نتایج خوب دور قبلی انتخابی جام جهانی را در دور پایانی ادامه دهد برای کسب رتبه سوم امید زیادی به چهار بازی پایانی دارد. چهار امتیاز از 6 بازی و قرارگیری در رتبه پنجم چیزی نیست که عراقی‌ها را راضی کند و جبران نتایج قبلی انگیزه مضاعفی برای شاگردان ادووکات به وجود آورده که می‌تواند ایران را در آزادی به دردسر بیندازد.

 

عراق شب گذشته در حضور پرشور تماشاگرانش مقابل اوگاندا صف آرایی کرد و در دقیقه 17 مسابقه یک گل اروپایی به ثمر رساند. نفوذ سریع امجد عطوان از سمت راست و سر توپ به موقع و سانتر عالی‌اش در ادامه باعث شد علاء عباس تصمیم به زدن یک ضربه قیچی برگردان بگیرد‌؛ پرواز بلند عباس، قیچی بی نقص و زمان‌بندی درستش یک سوپرگل را در این بازی تدارکاتی برای عراق به ثبت رساند.

 

1684633

 

1684634

 

گل علاء عباس بی شباهت به گل مهدی طارمی ستاره ملی‌پوش پورتو نبود و عراق ضمن پایان دادن به طلسم 10 بازی بدون بردش با روحیه‌ای عالی آماده مصاف با ایران شد. جدال علاء عباس و مهدی طارمی، شماره 9های هر دو تیم می‌تواند از نکات جذاب این مسابقه باشد.

 

عراق در هفتم بهمن ماه ساعت 18 به وقت ایران میهمان شاگردان اسکوچیچ در ورزشگاه آزادی خواهد بود. عراقی‌ها که دو بازی گذشته مقابل یوزها را با شکست پشت سر گذاشته‌اند برای زنده نگه‌داشتن امیدشان برای صعود به کسب امتیاز مقابل ایران محکوم هستند و یوزها نیز برای یک‌سره کردن کار صعود به جام جهانی در این بازی برنامه ویژه‌ای دارند و این موضوع می‌تواند یک جدال تمام عیار را میان ایران و عراق رقم بزند.

دیدگاه‌ها