کد خبر : 1805914 | 02 بهمن 1400 ساعت 12:10 | 30.2K بازدید | 29 دیدگاه

پرسپولیس-فولاد؛ پایان استتار منوچهر در آزادی (عکس)

منوچهر صفروف که چندین هفته سکونشینی را در آزادی را تحمل کرده حالا می‌تواند بازی در این استادیوم را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، بدشانس و صبور، دو صفتی هستند که به بازیکنان تاجیکی پرسپولیس نسبت داده می‌شوند‌. آنها پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال تاجیکستان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفتند و با امید زیادی به ایران سفر کردند اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپس کنار گذاشته شدن تلخ تیم‌‌شان از آسیا مواجه شدند.

 

اما این اتفاقات سخت و عجیب نیز باعث نشد صفروف و حنانوف کاسه صبرشان لبریز شود و سرانجام در بازی مقابل ذوب آهن در جام حذفی از آنها رونمایی شد. شاید جالب‌ترین تغییر احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد حضور منوچهر صفروف از ابتدا در سمت راست خط دفاعی تیمش باشد.

 

1684649

 

صفروف که قابلیت بازی در پست دفاع راست و وینگ بک راست را دارد ممکن است مقابل شاگردان جواد نکونام از ابتدا به میدان برود. این بازیکن ملی‌پوش تاجیکستان بازی‌های هفته‌های گذشته سرخ‌ها را از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا می‌کرد و حالا فرصت دارد توانایی‌هایش را در آزادی به نمایش بگذارد.

 

این طور که پیدا است استتار چند ماهه صفروف در بازی مقابل فولاد بالاخره به پایان می‌رسد. منوچهر در آخرین تمرین تیمش که در هوای سرد تهران برگزار شد با استایلی جالب، با پوشاندن سر و صورت خود با ماسک و کلاه به تمرین پرداخت. باید منتظر ماند و دید این بازیکن در عمل چه کیفیتی از خود در فوتبال ایران نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها