کد خبر : 1805925 | 02 بهمن 1400 ساعت 13:03 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: کِلِهر دروازه‌بان ما در فینال جام اتحادیه است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که در فینال جام اتحادیه قصد دارد از کویمین کِلِهر در ترکیب تیمش استفاده کند.

کلوپ: کِلِهر دروازه‌بان ما در فینال جام اتحادیه است

به گزارش "ورزش سه"، کِلِهر دروازه‌بان دوم لیورپول در این فصل بوده و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی برابر آرسنال به این تیم کمک کرد که به بازی فینال صعود کند.

کلوپ در ابتدای فصل به این بازیکن قول داده بود که در دیدارهای جام اتحادیه از او در ترکیب تیمش استفاده کند و با این که بسیاری انتظار داشتند آلیسون در این بازی در چارچوب تیمش حضور داشته باشد اما این مربی آلمانی قصد ندارد زیر قولش بزند.

سرمربی لیورپول در این باره به خبرنگاران گفت:« برنامه من در این لحظه این است که از او در ترکیب تیمم استفاده کنم. فکر نمی‌کنم دلیلی برای انجام ندادن این کار وجود داشته باشد. کِلِهر شایسته داشتن چنین فرصتی است. او به لیورپول کمک کرد که به فینال صعود کند.»

 

1684669

 

کلوپ در ادامه درباره غیبت این دروازه‌بان در بازی رفت برابر آرسنال اظهار داشت:« هفته گذشته به او توضیح دادم که چرا در ترکیب تیم قرار ندارد. من معمولا چنین کاری انجام نمی‌دهم اما این رقابت‌ها به او تعلق دارد و من فکر کردم آلیسون نیاز دارد در این بازی حضور داشته باشد چون پس از ابتلا به کرونا، ریتم بازی را از دست داده بود.»

این مربی آلمانی در ادامه به تمجید از واکنش کِلِهر پرداخته و اضافه کرد:« چیزی که واقعا از آن خوشم آمد این بود که او نگفت بله، درک می‌کنم، بلکه واکنشش اینطور بود که چی؟ چرا؟ و نشان داد که در تمامی ابعاد رشد کرده و این اتفاق خوبی است. این همان دروازه‌بانی است که ما می‌خواهیم و به آن نیاز داریم.»

دیدگاه‌ها