کد خبر : 1806002 | 02 بهمن 1400 ساعت 19:00 | 18.1K بازدید | 8 دیدگاه

سکوت درویش به پنجره بسته پرسپولیس

در شرایطی که اصحاب رسانه در بین دو نیمه از مدیرعامل سرخ‌ها درباره ماجرای بسته شدن پنجره این باشگاه پرسش کردند، با پاسخی از سوی وی مواجه نشدند.

سکوت درویش به پنجره بسته پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که همانند دیدار قبلی این تیم در استادیوم آزادی حضور یافته بود و تماشاگر جدال بازیکنان دو تیم بود، ترجیح داد واکنشی به یکی از بزرگترین دغدغه‌های هواداران نداشته باشد.

 

درست در لحظاتی که بازی دو تیم به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد، خبر مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به واسطه شکایت کریستین اوساگوآنا منتشر شد. اتفاقی که شرایط این تیم در نقل و انتقالات زمستانی را با خطر بزرگی مواجه خواهد کرد.

 

در بین دو نیمه اصحاب رسانه در شرایطی که رضا درویش را در حال خروج از جایگاه ویژه می دیدند به سمت وی رفتند و مهمترین سوال خود در خصوص وضعیت این باشگاه را که مربوط به پنجره نقل و انتقالاتی و بسته شدن آن بود از وی جویا شدند. درویش که این روزها کاملا تحت فشار قرار گرفته و از جذب منابع مالی برای پرداخت بدهی های داخلی نیز ناتوان مانده، ترجیح داد در میان پرسش‌های مداوم در این خصوص واکنشی از خود نشان ندهد و مسیرش را در پیش گرفت و رفت!

دیدگاه‌ها