کد خبر : 1806003 | 02 بهمن 1400 ساعت 19:04 | 12.4K بازدید | 12 دیدگاه

کایل واکر:

فتح لیگ برتر از لیگ قهرمانان دشوارتر است

کایل واکر، مدافع راست و باتجربه منچسترسیتی معتقد است که فتح لیگ برتر دشوارتر از لیگ قهرمانان است.

فتح لیگ برتر از لیگ قهرمانان دشوارتر است

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، مدافع انگلیسی و 31 ساله از زمان پیوستن به سیتی در سال 2017، سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده، اما هنوز فاتح لیگ قهرمانان اروپا نشده است. سیتی فصل گذشته فاصله ای تا رسیدن به این هدف نداشت، اما در دیدار نهایی مغلوب چلسی شد. حالا کایل واکر ابراز امیدواری کرد تا پیش از خداحافظی از دنیای فوتبال، بالاخره روزی لیگ قهرمانان را نیز فتح کند.

 

کایل واکر گفت: "لیگ قهرمانان عنوانی است که این باشگاه به آن نیاز دارد. ما در چهار سالی که من اینجا هستم هر فصل این را می گوییم. این باشگاه باید با منچستریونایتد و لیورپول رقابت کند، پس ما باید بتوانیم لیگ قهرمانان را نیز فتح کنیم. ما پارسال در آستانه فتح این تورنمنت بودیم، اما تیم بهتر در روز فینال پیروز شد. صادقانه احساس می کنم که شرایط لیگ برتر با 38 دیدار که در طول فصل انجام می دهید متفاوت و البته دشوارتر است.

 

1542582

 

در لیگ قهرمانان با انجام 13 بازی به فینال می رسید. من امسال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستم و لیگ قهرمانان اروپا هدفی است که شما رویای رسیدن به آن را دارید و من امیدوارم امسال بتوانم رویاهایم را محقق کنم.

 

امیدوارم سال های بیشتری در ترکیب منچسترسیتی در انتظار من باشد. من هنوز تا سال 2024 قرارداد دارم و در آن مقطع 34 ساله خواهم شد. من خواهان فتح لیگ قهرمانان اروپا هستم و نمی‌خواهم دوران ورزشی خود را بدون قهرمانی در لیگ قهرمانان به پایان برسانم. سیتی شایسته بود با دستاوردهایی که در سال های گذشته به دست آورده و من امیدوارم عناوین قهرمانی در لیگ برتر و مدال های بیشتری در انتظار تیم باشد."

دیدگاه‌ها