کد خبر : 1806013 | 02 بهمن 1400 ساعت 19:26 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست عجیب الدحیل مقابل یاران ابراهیمی

الوکره در حضور هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر الدحیل شد.

شکست عجیب الدحیل مقابل یاران ابراهیمی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الوکره در حالی که امید ابراهیمی را برای سومین بازی پیاپی در ترکیب و خط میانی خود داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم حمد الکبیر به مصاف الدحیل رده دومی رفت.

 

الدحیل که در دور رفت لیگ ستارگان قطر سنگین‌ترین شکست فصل خود را مقابل الوکره تجربه کرده و با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شده بود، امروز هم همین تعداد گل را برابر یاران ابراهیمی خورد تا عملکرد عجیبی در دو تقابل خود با این تیم داشته باشد.

 

یاران ابراهیمی در شرایطی که نیمه اول دیدار امروز مقابل الدحیل را با تساوی بدون گل به پایان رسانده بودند، در نیمه دوم فوق‌العاده ظاهر شدند، روی ضدحملات عالی کار کردند و توانستند ۴ بار دروازه حریف قدرتمند خود را باز کنند تا صاحب یک برد پُر گل خارج از خانه شوند.

 

1684800

 

تیم فوتبال الوکره که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و سه پیروزی در چهار دیدار گذشته‌اش داشته، امروز هم به برتری ۴ بر صفر مقابل الدحیل دست یافت تا ۲۸ امتیازی شود و ضمن حفظ رتبه سوم جدول لیگ ستارگان قطر، به پنج امتیازی حریف امروز خود برسد.

 

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره در جریان دیدار امروز مقابل الدحیل حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت و سیزدهمین بازی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

دیدگاه‌ها