کد خبر : 1806018 | 02 بهمن 1400 ساعت 19:43 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

حضور فکری به بازیکنان نفت انگیزه می‌دهد؛

حسینی: این همه راه آمدیم تا نتیجه بگیریم

سرمربی پیکان امیدوار است نمایش خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان داشته باشند.

حسینی: این همه راه آمدیم تا نتیجه بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی اظهاراتش در آستانه دیدار پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان را اینگونه آغاز کرد: از حضور دوباره در شهر زیبا و بازی در کنار مردم خون‌گرم مسجدسلیمان خوشحال هستم. امیدوارم فردا مسابقه خوبی از هر دو تیم ببینیم و نمایش فنی و تماشاگرپسندی شاهد باشیم و هر تیمی شایستگی داشت، برنده شود.

 

او ادامه داد: تیمی هستیم که مثل نفت مسجدسلیمان با کم‌ترین سرمایه‌گذاری و خرج کردن پول توانستیم یک تیم را جمع و جور کنیم. به نظرم هر دو تیم از نظر شرایط فنی نزدیک بهم باشند و هر تیمی بتواند از موقعیت های خوب بهتر استفاده کند، نتیجه را به دست بیاورد.

 

سرمربی پیکان در خصوص حضور محمود فکری روی نیمکت نفت مسجدسلیمان ابراز کرد: مطمئنا وقتی تغییری روی نیمکت یک تیم اتفاق می‌افتد، بازیکنان آن تیم با انگیزه مضاعف کارشان را انجام می‌دهند و فکر می‌کنم این اتفاق یک مقدار کارمان را سخت خواهد کرد و یک شوک به آن تیم وارد می‌شود.

 

حسینی اضافه کرد: در اینگونه مسابقات باید با کم‌ترین اشتباه کار کنیم و بتوانیم از اشتباهات حریف بهره ببریم. هر دو تیم برای کسب امتیاز می‌آیند و ما هم این همه راه آمدیم تا نتیجه بگیریم. شرایطمان هم در جدول طوری است که امتیاز گرفتن در مسجدسلیمان می‌تواند کمک زیادی به تیم ما کند.

دیدگاه‌ها