کد خبر : 1806025 | 02 بهمن 1400 ساعت 20:05 | 29.3K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ گل‌محمدی درباره شایعه استعفا

یحیی: الان نمی‌خواهم کام هواداران را تلخ کنم

سرمربی پرسپولیس در بخشی از صحبت‌هایش بعد از بازی با فولاد، درباره بحث شایعه استعفایش نیز واکنش نشان داد.

یحیی: الان نمی‌خواهم کام هواداران را تلخ کنم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که یحیی گل محمدی در نشست خبری روز گذشته خود ترجیح داد درباره بحث شایعه استعفایش با توجه به مشکلات این باشگاه واکنشی نشان ندهد و وعده پاسخ به آن را در پایان دیدار با فولاد داده بود، همه در انتظار واکنش سرمربی موفق سرخ‌ها بودند.

 

پرسپولیس موفق شد با تک گل مهدی عبدی فولاد خوزستان را در استادیوم آزادی شکست دهد و در پایان این بازی  فوتبال برتر در گفتگویی کوتاه با یحیی گل محمدی درباره شایعه مربوط به استعفایش نیز پرسش کرد که با این واکنش سرمربی سرخ‌ها همراه شد: بعد از برد درست نیست درباره این موضوع حرف بزنیم و کام هواداران را تلخ کنیم. قرار بود امروز پرداختی داشته باشیم که گفتند فردا و نمی دانم انجام می شود یا خیر. مشکلات باشگاه اینقدر زیاد است و نمی دانیم پرونده جدید شکل می گیرد یا نه. بازیکنان من اسوه صبر و شکیبایی در فوتبال هستند. با این حال بعدا بیشتر درباره آن حرف خواهیم زد.

 

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مشکلات این باشگاه نیز گفت: مشکلات این باشگاه آنقدر زیاد است که هر روز یک مشکل تازه و پرونده تازه به وجود می‌آید. بچه های ما با جان و دل کار می‌کنند و با تمام سختی‌ها جلو می روند. از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنیم. این بچه ها اسوه و الگوی صبر و شکیبایی در فوتبال ایران هستند و شاید بعدا راجع به این مسائل حرف بزنیم.

 

یحیی درباره بحث نقل و انتقالات و حضور این باشگاه در پنجره زمستانی نیز گفت: نیم‌فصل شروع شده و زمان خوبی برای استراحت و جذب گزینه‌های مد نظر و پوشش نقاط ضعف داریم. قطعا برای ادامه کار این اتفاقات می افتد ولی واقعا در این شرایط جذب بازیکن خارجی و حتی بازیکن داخلی سخت است ولی تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره برتری تیمش مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: بازی زیبایی از طرف هر دو تیم شاهد بودیم. شروع بدی داشتیم و فولاد فشار خوبی در 15-10 دقیقه ابتدایی آورد و می‌توانست به گل برسد ولی رفته رفته تیم ما شکل خودش را پیدا کرد و به ویژه در نیمه دوم شاید روی دروازه ما فقط چند ضربه ایستگاهی آمد. بچه‌های ما مزد زحماتشان را گرفتند و در این مسابقه سخت سه امتیاز را گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

دیدگاه‌ها