کد خبر : 1806031 | 02 بهمن 1400 ساعت 20:28 | 12.5K بازدید | 22 دیدگاه

عبدالله زاده: با احترام به پرسپولیس، بهتر از آنها بودیم!

بازیکن فولاد خوزستان با اشاره به موقعیت های تیمش مدعی است که بازی بهتری نسبت به حریف به نمایش گذاشتند و شایسته شکست نبودند.

عبدالله زاده: با احترام به پرسپولیس، بهتر از آنها بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، احمد عبدالله زاده بازیکن فولاد در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود، اما با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس قائل هستم باید بگویم که کل بازی در اختیار ما بود! چندین موقعیت ایجاد کردیم که می توانستیم گل بزنیم. با بی دقتی از آن استفاده نکردیم. مثل چند بازی گذشته اشتباهات فردی باعث شد گل بخوریم. تا اینجا خوب کار کردیم و امروز هم تلاش کردیم اما متاسفانه در چند بازی است که روی اشتباهات فردی بازی را از دست می دهیم. باید برویم استراحت کنیم، دو هفته دیگر سوپرجام داریم، انشاالله بتوانیم یک جام به هواداران بدهیم.

 

وی درباره ساعت برگزاری این بازی که با اعتراض نکونام نیز همراه شده بود گفت: بله متاسفانه زمان مناسبی نبود. بازی استقلال هم امروز لغو شده بود. هر بار که تیمی در اهواز حاضر می شود با توجه به زمان پرواز ساعت بازی را هماهنگ می کنند و ما هم قبول می کنیم اما امروز هر چه اصرار کردیم قبول نکردند. ما هم می توانیم در اهواز و در گرما بگذاریم اما گذشت، ما امروز خوب بودیم اما روی اشتباه فردی گل خوردیم.

دیدگاه‌ها