کد خبر : 1806042 | 02 بهمن 1400 ساعت 20:43 | 18.1K بازدید | 77 دیدگاه

تست کرونای سیاوش یزدانی منفی شد

مدافع استقلال با انتشار یک استوری، از منفی شدن تست کرونایش خبر داد.

تست کرونای سیاوش یزدانی منفی شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و پیکان به دلیل تعداد زیاد بازیکنان کرونایی این تیم لغو شد و برگزاری بازی با هوادار نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. آبی ها اعلام کردند که تست 17 بازیکن این تیم مثبت شده و شرایط و زمان بازگشت آنها به میادین نیز نامشخص است.

 

نکته مبهم درباره آبی ها، بازیکنان ملی پوش این تیم بود. بعضی اخبار حاکی از این بود که در فهرست جدید بازیکنان تیم ملی، علاوه بر سیاوش یزدانی قرار است چند بازیکن دیگر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شوند ولی ابتلای استقلالی ها به کرونا، باعث ایجاد شک و شبهه در دعوت از این بازیکنان شد.

 

1684844

 

با این حال، سیاوش یزدانی مدافع استقلال دقایقی پیش با انتشار یک استوری، از منفی شدن تست کرونایش خبر داد. در حالیکه نهایتا تا 24 ساعت دیگر اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام خواهد شد، باید دید که اسکوچیچ قصد دعوت از یزدانی و دیگر بازیکنان استقلال را دارد یا خیر.

 

این در حالی است که بازیکنان دعوت شده به تیم ملی باید فردا تست کرونا داده و از چهارم بهمن نیز راهی اردو شوند اما سازمان لیگ تصمیم گرفته که دیدار استقلال و هوادار را در تاریخ 6 بهمن و 24 ساعت پیش از بازی تیم ملی و عراق برگزار کند. در صورت دعوت سیاوش یزدانی به تیم ملی، مشخص نیست که این بازیکن در صورت برگزاری دیدار با هوادار به میدان می رود یا خیر.

دیدگاه‌ها