کد خبر : 1806064 | 02 بهمن 1400 ساعت 21:37 | 50.4K بازدید | 1 دیدگاه

این چه فوتبال حرفه‌ای است؟

پیروانی: خدمت نکردید، خیانت کردید

افشین پیروانی پس از دیدار پرسپولیس و فولاد صحبت های تندی علیه مسئولان انجام داد.

پیروانی: خدمت نکردید، خیانت کردید

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی در خصوص برد پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم و فوتبال خوبی بود. فوتبال را کنار بگذاریم؛ اجازه بدهید درباره دل پری که داریم صحبت کنیم.  آقایانی که باعث شدند پرسپولیس حذف شود و ادعای خدمت دارند، اینها خدمت نبود. آقایی که سه ماه به ما وقت داد نه اجازه داشته نه مجوز. کل مردم ایران و فوتبال دوستان را سر کار گذاشتند. هیچ سه ماهی وجود نداشته و دیدید که خودشان هم همدیگر را تکذیب کردند. آیا این خدمت بود که هواداران دو تیم انقدر ناراحت باشند؟ اسم این را می‌گذارند خیانت.

 

پیروانی با اشاره به مشکلات داوران ادامه داد: این چه فوتبال حرفه ای است؟ امروز داور کنار زمین از سرما می‌لرزید. یک سیستم رادیویی ندارند. ما می‌توانیم استادیوم بسازیم؟ خودمان را گول می‌زنیم. کدام تیم در فوتبال ما صد در صد خصوصی است؟ تمام تیم ها وابسته به دولت هستند. بعد می‌گویند پرسپولیس و استقلال غیردولتی هستند. چطور؟ فقط می‌خواستید ما را اوت کنید؟ این لیگ حرفه ای است؟ نمی‌شود که فقط پرسپولیس حرفه ای باشد. من واقعا شرمنده داوران بودم؛ شانس آورده بودیم امروز یک گرمکن به آنها داده بودند. به داور می‌گوییم با داور وسط ارتباط نداری؟ می‌گوید نه چطور ارتباط داشته باشم؟ فوتبال حرفه ای این است؟ فقط می‌خواستند ما را اوت کنند؟ خدمت کردید دستتان درد نکند. ببینیم سال دیگر چه اتفاق جدیدی می‌افتد. حیف نیست پرسپولیس با اینهمه هوادار جام باشگاه های آسیا را از تلویزیون ببیند؟

 

مدیر‌ تیم پرسپولیس در خصوص بسته شدن پنجره این تیم عنوان کرد: پنجره در خصوص آقای اوساگوآنا است و انشاالله انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

 

پیروانی در واکنش به ناراحتی یحیی گل‌محمدی و اخبار پیرامون استعفای او بیان کرد: تیم ۲۰ درصد بیشتر نگرفته و مدیریت هم عوض شده و مدیریت جدید هم قول داده و تلاش می‌کند تا بتواند پول جور کند.

 

او در مورد مشکلات زمین تمرین پرسپولیس گفت: ده تیم به تهران آمده‌اند و تمرین می‌کنند. ما هر جا می‌رویم می‌گویند تیم های پولدار جلو جلو رزرو کرده‌اند. مگر می‌شود؟ تیم ها برای شهرستان هستند و همه به تهران آمده‌اند. لیگ را در تهران برگزار کنید که هیچ تیمی به شهرستان نرود. هر تیمی وضعش خوب است در تهران تمرین می‌کند. باشگاه ما دنبال زمین تمرین می‌رود می‌گویند فلان تیم شش ماهه و یک ساله و ۶۰ جلسه ای اجاره کرده است. این هم شده فوتبال حرفه ای ما.

دیدگاه‌ها