کد خبر : 1806069 | 02 بهمن 1400 ساعت 22:04 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: تمرکز ذوب آهن روی لیگ برتر است

سرمربی ذوب آهن می‌گوید که بازی با صنعت نفت دیداری پرفشار خواهد بود.

تارتار: تمرکز ذوب آهن روی لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت با خسته نباشید به علیرضا منصوریان و کادرش و همچنین خوشامد به آنها، در خصوص دیدار با صنعت نفت گفت:  بازی‌های امسال بسیار سخت بوده است، تیم‌ها به هم نزدیک هستند و بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست. بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنیم، علیرغم مشکلاتی که صنعت نفت داشته، ولی در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرد و این کار ما را سخت می‌کند.

 

وی در مورد هدف تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: ما از جام حذفی حذف شدیم، ولی در لیگ شرایط خوبی داریم و بیشتر تمرکزمان با توجه به نتایجی که سال‌های قبل داشته‌ایم روی لیگ است. دوست داریم در پایان مسابقات جایگاه مناسبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

 

تارتار با اشاره به نمایش خوب پرسپولیس عنوان کرد:  در مقابل پرسپولیس، آن روز خوب ما نبود و بالعکس پرسپولیس یک نمایش عالی داشت. این تیم را در لیگ امسال اینقدر خوب ندیده بودم و دلیل آن را نمی‌دانم. البته روز بد بچه‌های ما بود و گل زودهنگام در نیمه اول همه برنامه‌های ما را به هم ریخت؛ آن بازی درس خوبی به ما داد و توانستیم از لحاظ روانی روی آن‌ها کار کنیم. امیدواریم بازی توأم با نتیجه باشد.

دیدگاه‌ها