کد خبر : 1806076 | 02 بهمن 1400 ساعت 22:34 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت‌طلبی و خودنمایی در کوتاه‌ترین زمان؛

اولین گل پرتغالی محبی در ۹ دقیقه

مهاجم ایرانی سانتا کلارا در حضور تعویضی مقابل موریرنسی موفق به گلزنی شد.

اولین گل پرتغالی محبی در ۹ دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال سانتا کلارا در حالی که مثل همیشه محمد محبی را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۹ امشب به مصاف موریرنسی رده چهاردهمی رفت.

 

سانتا کلارا نیمه اول را با گل لحظات پایانی با برتری یک بر صفر مقابل موریرنسی پشت سر گذاشت، اما سرمربی این تیم تصمیم گرفت نیروی تازه‌ای به خط حمله خود بدهد و به مرور زمان مهاجمان تازه نفس‌تری را به بازی بفرست که محمد محبی نیز فرصت حضور در زمین را به دست آورد.

 

محبی که پس از بازی در هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال مقابل فریرا در دو بازی اخیرشان به طور کامل نیمکت‌نشین بود، از دقیقه ۷۶ دیدار امشب مقابل موریرنسی وارد زمین شد و ۹ دقیقه پس از حضور در ترکیب سانتا کلارا توانست یک گل با جای‌گیری و فرصت‌طلبی به ثمر رساند و خیال تیمش را راحت‌تر کند.

 

مهاجم ایرانی سانتا کلارا در دقیقه ۸۵ پس از اینکه مارکو روشا با ضربه سر به او پاس داد، از پشت بازیکنان حریف فرار کرد و با استفاده از اشتباه مدافع و دروازه‌بان موریرنسی، با یک شوت سرضرب گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

محبی که شایعات زیادی پیرامون جدایی‌اش از سانتا کلارا در یک هفته گذشته مطرح بود، پس از یک مسابقه لیگ‌کاپ و چهار بازی لیگ برتر پرتغال، امشب موفق شد نخستین گل خود با پیراهن تیم پرتغالی را به ثمر رساند و احتمالا با این گل به حضورش در این تیم تداوم ببخشد.

 

تیم فوتبال سانتا کلارا با کسب پیروزی ۲ بر صفر در بازی خارج از خانه امشب مقابل موریرنسی ۲۰ امتیازی شد و موقتا به رتبه دهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کرد.

دیدگاه‌ها