کد خبر : 1806093 | 03 بهمن 1400 ساعت 00:24 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

می‌خواهیم در زمین خودمان برنده باشیم؛

خطیبی: بازی دشواری مقابل شهرخودرو داریم

سرمربی آلومینیوم می‌گوید تیم شهرخودرو شرایط خوبی در دیدارهای اخیرش پیدا کرده و بازی سختی در انتظارشان است.

خطیبی: بازی دشواری مقابل شهرخودرو داریم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل شهرخودرو، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر اظهار کرد: به هیچ عنوان این نگاه را نداریم که با یک تیم پایین جدولی مسابقه خواهیم داشت چون آنها در سه، چهار بازی اخیرشان شکل و نحوه کارشان را تغییر داده‌اند و نمایش خیلی خوبی داشته است. به بازیکنان این موارد را گوشزد کردیم، آنالیز انجام دادیم و همه موارد را گفتیم.

 

او ادامه داد: قطعا یک مسابقه دشوار با تیم شهرخودرو خواهیم داشت؛ آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند که در فاز دفاعی هم فشرده کار می‌کنند و ضدحملات خوبی می‌زنند و یک تیم خطرناک هستند، اما امیدوارم در زمین خودمان مثل همیشه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند داشته باشیم تا بینندگان تلویزیونی از تماشای مسابقه ما لذت ببرند و همچنین بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

 

سرمربی آلومینیوم در خصوص غایبان تیمش مقابل شهرخودرو ابراز کرد: میلاد فخرالدینی و محمود قائدرحمتی را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آماده هستند و امیدوارم بازی خیلی خوبی به‌نمایش بگذاریم.

 

خطیبی درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر در نیم‌فصل اول عنوان کرد: ابتدای فصل خیلی خوب بود و تمام تیم‌ها شرایط خوبی داشتند ولی پس از اینکه بازی‌ها از هفته هفتم فشرده‌تر شد، تیم‌ها از نظر بدنی اُفت کردند، اما از سوی دیگر کیفیت زمین‌های چمن هم پایین آمد.

 

او یادآور شد: وقتی زمستان رسید، کیفیت زمین‌ها خوب نبود. الآن به‌جز سه، چهار ورزشگاه، سایر زمین‌ها نامناسب بودند و موجب شده کیفیت مسابقات پایین بیاید. امیدوارم در تعطیلات لیگ برتر، سازمان لیگ و آقای سهیل مهدی که زحمات زیادی می‌کشند، تدابیری اتخاذ کنند تا در دور برگشت تیم‌ها شرایط بهتری از نظر زمین چمن داشته باشند چون بازی در زمینی که مناسب باشد، کیفیت فنی بهتری خواهد داشت.

 

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: تمام فکر و ذکر ما موفقیت در بازی با شهرخودرو است تا ان‌شاالله سه امتیاز این مسابقه را بگیریم. برنامه‌هایی که باید پس از این مسابقه داشته باشیم را به باشگاه ارائه دادم ولی ما از حالا به تعطیلات فکر نمی‌کنیم و فقط به فکر بازی حساس فردا هستیم.

دیدگاه‌ها