کد خبر : 1806094 | 03 بهمن 1400 ساعت 00:28 | 33.3K بازدید | 17 دیدگاه

بازیکنانم را حفظ می‌کنم؛

منصوریان: فقط ۴ تیم مشکل مالی ندارند

سرمربی صنعت نفت تاکید دارد به‌جز ۴ باشگاه، سایر تیم‌ها دچار مشکل مالی هستند.

منصوریان: فقط ۴ تیم مشکل مالی ندارند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: خوشحالم در اصفهان هستم؛ سالی که در ذوب‌آهن بودم، از حضور در این تیم لذت می‌بردم. ما در شرایط خاصی هستیم و باید از نظر روحی و روانی روی تیم کار می‌کردیم. در هفته گذشته چهار روز را از دست دادیم ، بالاخره صدای بازیکنان ما باید به جایی می‌رسید.

 

او ادامه داد: خدا را شکر قول‌هایی داده شد و باید از شخص آقای محمدی تشکر کنم که از نظر مالی به ما کمک کرد. بعد از خدا ممنون وزارت نفت و پالایش پخش هستیم. هر مسئولی برای ما قدمی بردارد با تمام وجود از او تشکر می‌کنم.

 

سرمربی صنعت نفت اضافه کرد: بازی سختی مقابل تیم مهدی تارتار داریم. من و تارتار هم مدرسه‌ای بودم و از ۱۷-۱۶ سالگی او را می‌شناسم. بازی با تیم تارتار سخت است، اما باید تلاش کنیم تا این تیم را شکست دهیم. همین سطح توقعی که از من در آبادان است، در اصفهان هم از تارتار وجود دارد و هر اتفاقی که بیفتد، برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم. هر دو تیم نقطه ضعف‌های همدیگر را می‌دانند، امیدوارم بازی خوبی شود.

 

منصوریان یادآور شد: امیدوارم فوتبال اصفهان همچنان به مسیر خوبش ادامه دهد. به‌خاطر فضایی که در اصفهان در رابطه با نویدکیا به‌وجود آمده، باید از مدیریت سپاهان خواهش ‌کنم از نویدکیا حمایت کنند و پشت او را خالی نکنند. او و قاسم حدادی‌فر اعتبار فوتبال این استان هستند.  


او درباره تغییرات تیمش در نیم‌فصل گفت: ما به احتمال فراوان ورودی نخواهیم داشت چون خودمان بازیکن تولید می‌کنیم، اما قرار است چند کمپ کوچک برگزار ‌کنیم. نزدیک به ۱۰ ستاره را شناسایی کردیم و این بازیکنان را به این کمپ‌ها می‌آوریم و همچنین اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی جدا شود. سیاست‌مان این است که بازیکنان را تا پایان قرارداد نگه داریم.

 

سرمربی صنعت نفت درباره شرایط لیگ برتر گفت: ما در بخش فوتبال حرفه‌ای نسبت به فصل‌های قبل بسیار در سطح آماتورتری هستیم و تا زمانی‌که سازمان لیگ از باشگاه‌ها برای جذب بازیکن گارانتی نخواهد این وضع فوتبال ما خواهد بود.

 

منصوریان تصریح کرد: به‌جز ۴ تیم مس رفسنجان، گل گهر، سپاهان و فولاد همه تیم‌ها دچار مشکل مالی هستند و در بحث قراردادها نیز به بازیکنان احترامی گذاشته نمی‌شود. همچنین امسال چمن‌های لیگ اصلا خوب نبود و در مجموع به نظرم نیم فصل خوبی را نگذراندیم. لیگ فشرده‌ای هم داریم و باید سعی کنیم مصدوم ندهیم. اگر بخواهیم مجوز حرفه‌ای واقعی بگیریم، فقط همین دو باشگاه سپاهان و فولاد می‌توانند حرفه‌ای باشند.

دیدگاه‌ها