کد خبر : 1806135 | 03 بهمن 1400 ساعت 11:20 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین هت‌تریک دوران فوتبالی عفیف؛

ستاره قطری علیه یاران فرشید اسماعیلی

ستاره فوتبال قطر شب گذشته نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و توانست زمینه‌ساز پیروزی تیمش مقابل حریف میانه جدولی شود.

به گزارش "ورزش سه" در جریان رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، شب گذشته السدِ صدرنشین به مصاف العربی رفت و شاگردان خاوی گارسیا در بازی یک جذاب و پرگل موفق شدند حریف خود را شکست بدهند و به صدرنشینی‌شان در لیگ ستارگان ادامه دهند.

 

فرشید اسماعیلی لژیونر ایرانی شاغل در تیم العربی در ترکیب اولیه تیمش بود و در این مسابقه و در دقیقه 24 موفق به گلزنی هم شد که این گل توسط VAR مردود اعلام شد.

 

اما نکته جالب‌توجه مسابقه دیشب، درخشش ستاره 25 ساله السد بود؛ اکرم عفیف، مهاجم سرعتی و خوش‌تکنیک قطری‌ها که شب گذشته مانع از تساوی بیرون از خانه تیمش شد و با ثبت اولین هت‌تریک دوران فوتبالی‌اش توانست شب فوق‌العاده‌ای را برابر العربی بگذراند.

 

1684988

 

عفیف بعد از هر بار جبران گل از سوی بازیکنان حریف، زهر خود را به دفاع العربی می‌ریخت و سرانجام در شب برتری 4-2 تیمش با هت‌تریکی که داشت بهترین بازیکن زمین شد و توانست یک شب فراموش‌نشدنی را به جای بگذارد.

 

درخششی که باعث شد حالا اکرم عفیف در 11 مسابقه موفق به ثبت 8 گل شده باشد و در مجموع در جدول گلزنان بعد از مایکل اولونگا 17 گله، بغداد بونجاح 11 گله و ایمن حسین و آندره آیو 9 گله در جایگاه چهارم جدول گلزنان بایستد.

دیدگاه‌ها