کد خبر : 1806172 | 03 بهمن 1400 ساعت 13:36 | 14.7K بازدید | 8 دیدگاه

انتقال جذاب به لیگ برتر؛

اریکسن همبازی سامان قدوس خواهد شد

به نظر می‌رسد کریستین اریکسن، هافبک 29 ساله و دانمارکی به‌زودی راهی تیم برنت‌فورد خواهد شد.

اریکسن همبازی سامان قدوس خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن از زمان ایست قلبی در جریان بازی دانمارک مقابل فنلاند در رقابت‌های یورو در ژوئن سال 2021، هنوز بازی نکرده است. این هافبک خلاق و دانمارکی ماه گذشته قرارداد خود را با اینتر فسخ کرد، زیرا قوانین سری آ به بازیکنان اجازه نمی‌دهد با دفیبریلاتور در بدن به میدان بروند و بدین‌ترتیب ماندن او در لیگ ایتالیا از نظر قوانین امکان‌پذیر نبود. حالا نشریه میرر مدعی شد تمامی توافقات برای انتقال کریستین اریکسن به برنت‌فورد انجام شده و او در 72 ساعت آینده به‌عنوان بازیکن جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

 

1631803

 

به نظر می‌رسد تنها آزمایشات پزشکی عرف، باقی‌ مانده و مانعی بر سر این قرارداد وجود ندارد.اریکسن با وجود پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ هلند و آلمان معتقد است برنت‌فورد بهترین گزینه برای او بوده و با حضور در ترکیب این تیم، این بازیکن می‌تواند در ترکیب تیم ملی دانمارک در جام جهانی 2022 به میدان برود. اریکسن با قراردادی 6ماهه با گزینه تمدید برای یک سال دیگر راهی تیم جدید خود خواهد شد.

 

کریستین اریکسن در هفته‌های اخیر و برای افزایش آمادگی خود در تمرینات آژاکس زیر نظر اریک تن‌هاگ شرکت کرده و تصور می‌کند مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب برنت‌فورد در نیم فصل دوم و در لیگ فشرده انگلیس ندارد. سامان قدوس، ستاره ایرانی شاغل در لیگ برتر نیز در تیم برنت‌فورد عضویت دارد و او در نیم فصل دوم هم‌بازی کریستین اریکسن، ستاره مشهور دانمارکی خواهد شد.

دیدگاه‌ها