کد خبر : 1806283 | 03 بهمن 1400 ساعت 21:18 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد عجیب سرمربی میلان مقابل آلگری؛ ناکام مطلق!

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در یک دهه اخیر حتی یک بار هم موفق به غلبه بر مکس آلگری نشده است.

رکورد عجیب سرمربی میلان مقابل آلگری؛ ناکام مطلق!

به گزارش "ورزش سه"، بی تردید تقابل یوونتوس و میلان مهم ترین مسابقه این هفته لیگ ایتالیا خواهد بود. بیانکونری در صورت کسب پیروزی در مسابقه امشب می تواند نام خود را حتی به عنوان یک مدعی نیز مطرح کرده و به ادامه فصل امیدوار باشد. اما در سوی مقابل میلان علیرغم یک بازی بیشتر نسبت به اینتر، دو امتیاز کمتر از این تیم دارد و شکست مقابل یوونتوس شرایط را برای قهرمانی این تیم در فصل جاری دشوارتر خواهد کرد.

 

1685176

 

استفانو پیولی در سال های اخیر روی نیمکت تیم هایی چون بولونیا، لاتزیو، اینتر، فیورنتینا و میلان قرار داشته و در این مدت حتی یک بار نیز موفق به کسب پیروزی برابر تیم های مکس آلگری نشده است.  حالا میلان با هفت امتیاز برتری نسبت به یوونتوس در رده دوم جدول لیگ ایتالیا قرار دارد و بهترین فرصت نصیب استفانو پیولی شده تا این روند عجیب را بالاخره این هفته تغییر دهد.

 

مکس آلگری تا امروز 15 بار با تیم های تحت هدایت استفانو پیولی روبرو شده و حتی یک بار هم نباخته است. سرمربی ایتالیایی و فعلی بیانکونری در این مدت 11 برد و چهار تساوی مقابل پیولی کسب کرده و امیدوار به ادامه این روند در جدال حساس این هفته یوونتوس مقابل میلان است.

 

استفانو پیولی پیش از دیدار مقابل یوونتوس در این رابطه گفت: "من نباید زیاد به گذشته نگاه کنم و بازی های گذشته دیگر حساب نمی شود، فقط بازی این هفته مقابل یوونتوس مهم است. البته این کارنامه یک واقعیت منفی است و ما باید سعی کنیم فورا این روند را تغییر دهیم."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها