کد خبر : 1806313 | 03 بهمن 1400 ساعت 23:36 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: گلی که خوردیم، خیلی آزارم داد

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از عملکرد شاگردانش مقابل هرتابرلین راضی است اما می گوید آنها می‌توانستند آن یک گل را هم دریافت نکنند.

ناگلزمان: گلی که خوردیم، خیلی آزارم داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در حالی امشب پا به دیدار برابر هرتابرلین گذاشت که شب گذشته دورتموند بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و فاصله را با باواریایی ها به سه امتیاز کاهش داده بود. با این حال شاگردان یولیان ناگلزمان به یک برد پرگل برابر هرتابرلین دست یافته و دوباره فاصله را در صدر جدول با زنبور ها به شش امتیاز افزایش دادند.

 

 

1685195

 

 

یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت: "در نهایت گلی که خوردیم خیلی بیشتر از موقعیت هایی که از دست دادیم من را آزار داد. هرتابرلین فقط یک موقعیت بسیار خوب داشت و در سایر موارد ما عملکرد دفاعی خیلی خوبی داشتیم. ما می‌توانستیم از گلی که دریافت کردیم جلوگیری کنیم و به همین خاطر بابت آن ناراحت هستم."

 

ناگلزمان در ادامه تاکید کرد که از عملکرد شاگردانش راضی است. او گفت: "در عین حال من از عملکردی که ارائه دادیم بسیار راضی هستم. ما در ضد پرسینگ فوق العاده سریع عمل کردیم. از طرفی موقعیت‌های زیادی به واسطه مالکیت توپ داشتیم. در نیمه دوم اما هرتابرلین کمی بهتر بازی کرد ولی ما امروز بردی به دست آوردیم که کاملا شایسته آن بودیم. این یک نمایش بسیار خوب از سوی ما بود."

 

 

1685238

دیدگاه‌ها