کد خبر : 1806321 | 04 بهمن 1400 ساعت 01:23 | 23.3K بازدید | 13 دیدگاه

آلاوس 0-1 بارسا؛ همیشه پای یک دی‌یونگ درمیان است

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل آلاوس به برتری 1-0 رسید.

آلاوس 0-1 بارسا؛ همیشه پای یک دی‌یونگ درمیان است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که با حذف از سوپرجام و و جام حذفی، تحت فشار زیادی بودند و به پیروزی در دیدار امشب نیاز داشتند، با تک گل دقایق پایانی فرانکی دی‌یونگ موفق شدند آلاوس را شکست بدهند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در دقیقه 13 بود که روی ارسال سرجینیو دست، این لوک دی یونگ بود که در موقعیتی خوب صاحب فرصت شد اما ضربه والی او از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و دو توقف به دلیل مصدومیت بازیکنان دو تیم، از تب و تاب بازی کم کرد.

 

1685264

 

در دقیقه 29 بود که بارسا صاحب چند ضربه کرنر پیاپی شد و روی آخرین کرنر، ضربه سر جرارد پیکه می‌توانست به گل اول تبدیل شود اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 45، روی یک ضدحمله، آلاوس می توانست به گل برسد اما پونس که روی پاس ریوخا با تراشتگن تک به تک شده بود، توپ را به بدن دروازه بان بارسا کوبید و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، روی پاس فران تورس، لوک دی یونگ می توانست صاحب موقعیت شود اما حضور به موقع مدافع حریف، این فرصت را از او گرفت.

چهار دقیقه بعد نوبت آلاوس بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند و روی پاس خوسلو، پونس می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 60، پونس این بار روی همکاری با ریوخا صاحب موقعیت شد ولی باز هم نتوانست از این فرصت استفاده کند.

چهار دقیقه بعد روی ارسال پدری، همه چیز برای گلزنی لوک دی یونگ فراهم بود اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که پاچکو حضور داشت.

 

1685265

 

در ادامه این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر روی دروازه حریف خطرساز شدند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 87 به گل برتری رسیدند. روی یک حرکت تیمی عالی بود که پاس جوردی آلبا پشت مدافعان به فران تورس رسید و او هم با یک پاس در عرض، فرانکی دی یونگ را صاحب موقعیت کرد. این ستاره هلندی هم با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی نیمه دوم میزبان تلاش کرد تا به گل تساوی برسد و چیزی نمانده بود که در سومین دقیقه از وقت های تلف شده کار را به تساوی بکشند اما ضربه سر مندس را تراشتگن مهار کرد تا بازی در نهایت با برتری 1-0 بارسا به پایان برسد.

دیدگاه‌ها