کد خبر : 1806413 | 04 بهمن 1400 ساعت 14:46 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ‌کس برای نفت آبادان تلاش نمی‌کند؛

گروسیان: درد وحشتناکی داشتم

دروازه‌بان صنعت نفت آبادان می‌گوید که کمترین میزان دریافتی را در بین تیم‌های لیگ برتری دارند.

گروسیان: درد وحشتناکی داشتم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود فرزین گروسیان درون دروازه صنعت نفت آبادان در دیدار با ذوب آهن قرار بگیرد مصدومیت او پیش از بازی باعث شد تغییر ناگهانی در ترکیب ایجاد شود و احمد گوهری به جای او درون چارچوب بایستد. گروسیان در خصوص مصدومیتش به خبرنگار ما گفت: دیروز موقع کار کردن زمانی که به زمین رفتم چند توپ گرفتم و در یک صحنه دچار اسپاسم شدید شدم که در ابتدا به کمر و سپس به گردنم زد. تلاش کردم که با همان وضعیت بازی کنم اما هر چه می گذشت دردم بیشتر می شد. پزشکان تیم گفتند که ادامه بده و من همکاری کردم ولی واقعاً از شدت درد دیگر نتوانستم کار کنم و در حال حاضر هم با آمپول بی حسی که زدم بهتر هستم تا امروز عکس بگیرم و ببینم چه اتفاقی افتاده؟

 

او در مورد روند بردهای صنعت نفت در لیگ با وجود مشکلاتی که دارند ادامه داد: خدا را شکر این بازی را هم بردیم و بچه ها با تمام غیرتشان بازی کردند؛ از نظر روحی خیلی تحت فشار هستیم. یک نیم فصل گذشته و ما ۱۰ درصد گرفتیم و این در حالی است که رقم قراردادهای ما پایین است. با وجود اینکه بسیار از لحاظ ذهنی خسته هستیم اما باز هم با تمام وجود بازی می‌کنیم؛ باید بگویم بچه های ما خیلی مظلوم هستند.

دروازه‌بان صنعت نفت با اشاره به این مشکلات عنوان کرد: قبلا مصاحبه انجام دادیم و خواهش کردیم که به داد تیم ما برسند و الان هم خواهش می‌کنیم که این کار را انجام بدهند و اجازه ندهند تیم به این خوبی و با غیرتی از هم بپاشد؛ این همه ما تلاش کردیم، چرا یک مسئول پیدا نمی‌شود که برای ما تلاش کند؟

 

دیدگاه‌ها