کد خبر : 1806431 | 04 بهمن 1400 ساعت 17:53 | 43.3K بازدید | 4 دیدگاه

خبر خوب به کارلتو

رئال بالاخره موافقت برزیلی‌ها را گرفت

فدراسیون فوتبال برزیلی موافقت کرد تا برزیلی های رئال را با پروازی اختصاصی به پایتخت اسپانیا برگرداند.

رئال بالاخره موافقت برزیلی‌ها را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با پیروزی بر الچه در یک هشتم نهایی کوپا دل ری توانست مجوز حضور در دور بعد را به دست بیاورد و پنجشنبه هفته بعد باید در زمین بیلبائو به میدان برود. برای این بازی حساس رئال با یک معضل بزرگ روبرو است.

طبق برنامه، این هفته و هفته بعد در آمریکای جنوبی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار خواهد شد و بر این اساس رئال چندین بازیکن خود را برای یک چهارم نهایی در اختیار نخواهد داشت. فیفا باشگاه ها را موظف کرده تا بازیکنان خود را در اختیار تیم های ملی قرار دهند.

 

 

1685358

 

 

وینیسیوس، رودریگو، کاسیمیرو و ادر میلیتائو برزیلی های رئال به اردوی سلسائو دعوت شده اند و امشب مستقیما راهی اکوادور خواهند شد(دیدار برزیل و اکوادور پنجشنبه شب برگزار خواهد شد). صعود برزیل قطعی شده با این حال تیته سرمربی سلسائو حاضر نشد با درخواست باشگاه مادریدی موافقت کند و هر 4 بازیکن موظف شدند خود را به اردوی تیم ملی کشورشان برسانند.

بازی بعدی برزیل سه شنبه شب هفته بعد برابر پاراگوئه خواهد بود. درخواست رئال برای آزادسازی این 4 بازیکن پس از بازی اکوادور هم مورد موافقت برزیل قرار نگرفت اما رئال در نهایت توانست فدراسیون فوتبال برزیل را متقاعد کند که وینیسیوس، کاسیمیرو، رودریگو و میلیتائو با پروازی اختصاصی بامداد چهارشنبه راهی مادرید شوند.

 

 

1670972

 

 

به این ترتیب کارلو آنچلوتی سرمربی رئال می تواند این 4 بازیکن را پس از یک روز استراحت برای بازی با بیلبائو در اختیار داشته باشد و در صورت صلاحدید از آنها استفاده کند.

برزیلی های رئال پس از رسیدن به مادرید مستقیما راهی منزل می شوند ولی صبح پنجشنبه با کاروان رئال راهی بیلبائو خواهند شد و در هتل این فرصت را دارند تا ریکاوری مختصری داشته باشند. وینیسیوس برای بازی یکشنبه دو هفته بعد برابر گرانادا محروم است و به نظر می رسد حتی با وجود خستگی هم در ترکیب رئال برابر بیلبائو قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها