کد خبر : 1806447 | 04 بهمن 1400 ساعت 17:10 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

در لیگ برتر باقی می‌مانیم

مدیرعامل نفت: منتظریم فکری لیست مازاد بدهد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید با وجود شرایط نه چندان خوب در جدول اما این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

مدیرعامل نفت: منتظریم فکری لیست مازاد بدهد

به گزارش "ورزش سه"، هدایت یزدی که به تازگی مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفته، امیدواری زیادی دارد که این تیم در لیگ برتر باقی بماند. 


او که تیمش روز گذشته در هفته شانزدهم لیگ برتر دو بر یک مغلوب پیکان تهران شد، در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت نفت بیان کرد:‌ در حالی که مقابل پیکان تهران شایسته شکست نبودیم نتیجه را به میهمان خود واگذار کردیم. در نیمه اول با دریافت دو گل، چندین موقعیت خود را از دست دادیم و همین مساله در روحیه تیم اثر گذاشت و بازیکنان نتوانستند روند خوب خود در این نیمه را ادامه دهند.


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: متاسفانه با قبول این شکست همچنان در قعر جدول باقی ماندیم و شرایط ما دشوارتر شد، اما باز هم اعتقاد دارم که تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند. از هواداران نفت مسجد سلیمان  هم بابت این شکست عذر خواهی  می‌کنم اما از آنها انتظار دارم که در بازی های باقی مانده فقط تیم را حمایت کنند.


هدایت یزدی که اصالتا اهل مسجدسلیمان است، گفت: کسی نباید توقع کاری خارج از انتظارات معقول را داشته باشد اما تلاش مان را برای تثبیت جایگاه تیم انجام می دهیم.


او برنامه های آینده تیمش را اینگونه توضیح داد: دور جدید تمرینات تیم از عصر پنجشنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود و خود را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر آماده خواهیم کرد.


هدایت یزدی درباره نقل و انتقالات باشگاه نفت در نیم فصل اعلام کرد: هنوز لیست مازادی از سوی محمود فکری اعلام نشده است. جدایی هیچ بازیکنی قطعی نیست و باید منتظر روزهای آینده باشیم.

دیدگاه‌ها