کد خبر : 1806460 | 04 بهمن 1400 ساعت 18:33 | 29.6K بازدید | 10 دیدگاه

توافقی در کار نیست؛

قطعی؛ مدافع آلمانی بایرن مونیخ را ترک می‌کند

نیکلاس سوله، مدافع جوان بایرن مونیخ قصد دارد در پایان فصل این باشگاه را ترک کند.

قطعی؛ مدافع آلمانی بایرن مونیخ را ترک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد نیکلاس سوله در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. به نظر می رسد این بازیکن از شرایط خود در مونیخ رضایت نداشته و تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد. نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد نیکلاس سوله در تابستان و به صورت آزاد بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد.

 

تصمیم این بازیکن در ابتدای سال قطعی و مدیران باشگاه نیز اطلاع داده شده است. آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد با نیکلاس سوله دستمزدی حدود 10 میلیون یورو در سال بود. اما این مدافع آلمانی این پیشنهاد را رد کرد و به باشگاه اطلاع داد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

 

1685431

 

البته به نظر می رسد نیکلاس سوله از اظهارات دیروز هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ شگفت زده شده است. این مدافع تنومند هفته گذشته در مورد تصمیم خود برای جدایی به باشگاه اطلاع داده بود، اما هاینر دیروز درباره آینده سوله گفت: "ما پیشنهاد جدیدی به نیکلاس سوله ارائه کردیم و حالا این به او بستگی دارد که این پیشنهاد را بپذیرد یا رد کند."

 

باشگاه هایی چون بارسلونا، چلسی و نیوکاسل برای خرید سوله وارد عمل شده اند و این مدافع جوان از نظر قانونی مانعی برای توافق ندارد. بایرن به دنبال بازیکنی ارزان قیمت در بازار نقل و انتقالات برای جایگزینی سوله است و مدافعانی چون آندریاس کریستنسن، آنتونیو رودیگر و دنیس زاکاریا که همگی بازیکنانی آزاد در تابستان محسوب می شوند، در لیست خرید باشگاه قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها