کد خبر : 1806489 | 04 بهمن 1400 ساعت 20:24 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش آرتتا به شایعه جذب ستاره صرب

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال پروسه جذب دوسان ولاهوویچ از فیورنتینا را دشوار توصیف کرد.

واکنش آرتتا به شایعه جذب ستاره صرب

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده دوسان ولاهوویچ در ترکیب فیورنتینا در یک سال اخیر باعث شده تیم های بزرگ اروپایی برای خرید این ستاره 21 ساله و صربستانی اقدام کنند. البته آرسنال زودتر از بقیه پیش‌قدم شده و به نظر پیشنهاد 70 میلیون یورویی خود برای جذب این بازیکن را تقدیم مدیران وایولا کرده است. البته خود دوسان ولاهوویچ تمایلی به انتقال به لیگ برتر نداشته و ترجیح می دهد فصل بعد در لیگ ایتالیا و در ترکیب یوونتوس به میدان برود.

 

اما آرسنال هنوز از جذب این بازیکن ناامید نشده و مذاکرات مدیران این باشگاه با فیورنتینا همچنان ادامه دارد. میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال ضمن تایید شایعات تمایل به جذب دوسان ولاهوویچ، شرایط بازار را دشوار توصیف کرده و مدعی شد جذب یک بازیکن به عوامل زیادی بستگی دارد.

 

1660188

 

میکل آرتتا در پاسخ به سوال در مورد احتمال جذب دوسان ولاهوویچ گفت: "ما قطعا برای جذب گزینه های مورد نظر خود در بازار تلاش می کنیم، اما نمی دانم قادر به رسیدن به هدف خود خواهیم بود یا نه. زیرا تنها قصد و برنامه ما مهم نیست، بلکه باید اتفاقات زیادی برای نهایی شدن یک انتقال رخ دهد. البته فقط به دنبال بازیکنانی خواهیم بود که بتوانند باعث پیشرفت آرسنال شده و ما را یک مرحله بالاتر ببرند.

 

شرایط بازار نقل و انتقالات دشوار و پیچیده شده است. پای مبالغ زیادی در میان است و ما باید تنها برای جذب بازیکنانی اقدام کنیم که معتقدیم واقعاً به ما کمک می کنند. ما باید در این شرایط تصمیمات درستی بگیریم، شرایط بازار عجیب شده است."

دیدگاه‌ها