کد خبر : 1806492 | 04 بهمن 1400 ساعت 21:05 | 18.7K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراف تلخ مالدینی؛ خرید بزرگ ممکن نیست!

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان مدعی شد این تیم قادر به جذب بازیکنان گران قیمت نیست.

اعتراف تلخ مالدینی؛ خرید بزرگ ممکن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، میلان در سال های اخیر و با تکیه بر افکار پائولو مالدینی، موفق به جذب بازیکنان باکیفیت و آینده دار شده و نسبت به فصول قبل عملکرد بهتری از خود ارائه داده است. اما پائولو مالدینی امروز در مصاحبه ای علیرغم تاکید به برنامه برای تقویت ترکیب روسونری، اعتراف کرد جذب بازیکنانی مانند دوسان ولاهوویچ، ستاره صرب فیورنتینا در دستور کار این باشگاه نیست.

 

پائولو مالدینی گفت: "ما مطمئناً از بودجه لازم برای قراردادی مانند خرید دوسان ولاهوویچ در ژانویه برخوردار نیستیم، اما برای جذب بازیکنان ارزان تر اقدام خواهیم کرد. میلان در صدر جدول با اینتر مبارزه خواهد کرد و به هر حال ما در بین تیم های بالای جدول قرار داریم. من معتقدم که به اندازه کافی ترکیب کاملی داریم که حتی بدون تقویت و جذب بازیکن جدید هم بتوانیم اسکودتو را به چالش بکشیم. این طرز تفکر بخش ورزشی باشگاه بدون توجه به برنامه های مالی است.

 

1593541

 

در حال حاضر السیو رومانیولی و داویده کالابریا به ترکیب تیم بازگشته اند و بنابراین وضعیت اضطراری در حال آرام شدن است. همچنین باید به زودی بازیکنان بیشتری شرایط قرار گرفتن در ترکیب را پیدا کنند. جذب بازیکنان جدید نیز به زمان برای توافق نیاز دارد.

 

در صورتی که آن بازیکن به طور منظم برای باشگاه خود بازی نکرده باشد، باید با فضای جدید باشگاه در کنار بازیکنان باکیفیت آشنا شود و این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید. خرید یک بازیکن و سرمایه گذاری برای هفت یا هشت سال آینده یک مسئله است و جذب بازیکنان قرضی برای چند ماه شرایط دیگری دارد."

دیدگاه‌ها