کد خبر : 1806494 | 04 بهمن 1400 ساعت 20:47 | 55.5K بازدید | 11 دیدگاه

پوچتینو برای هدایت یونایتد یک رقیب جدی پیدا کرد

به نظر می رسد که لوئیس انریکه سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا نیز به گزینه های هدایت منچستریونایتد اضافه شده است.

پوچتینو برای هدایت یونایتد یک رقیب جدی پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً در اوایل فصل بود که بعد از کسب نتایج ضعیف منچستریونایتد بالاخره صبر سران این باشگاه به پایان رسید و اوله گنار سولسشر از هدایت این تیم برکنار شد. بعد از این اتفاق گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با سرمربی جدید شیاطین سرخ مطرح شد اما نهایتا این رالف رانگنیک بود که هدایت یونایتد را برعهده گرفت.

 

با این حال سرمربی آلمانی تنها تا پایان فصل روی نیمکت منچستر یونایتد خواهد نشست و پس از آن به عنوان مدیر ورزشی باشگاه فعالیت خواهد کرد؛ موضوعی که باعث خواهد شد شیاطین سرخ به دنبال یک سرمربی جدید برای خود باشند و در این راستا نام چند گزینه به شکل جدی مطرح می شود.

 

 

1676557

 

 

بر اساس گزارش‌های اخیر مائوریسیو پوچتینو، سرمربی کنونی پاری‌سن‌ژرمن از بیشترین شانس برای آمدن به اولدترافورد برخوردار است. این آرژانتینی خیلی از حضور در پاری سن ژرمن راضی نیست و خواهان بازگشت به لیگ برتر است. با این حال اتلتیک در گزارشی که منتشر کرده مدعی شده لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز حالا به یک رقیب جدی برای پوچتینو تبدیل شده است.

 

از طرفی به نظر می رسد که خود انریکه نیز مایل است دوباره به فوتبال باشگاهی بازگردد بنابراین اصلا بعید نیست که او بعد از پایان جام جهانی تیم ملی اسپانیا را ترک کند و حالا حضور در اولدترافورد به عنوان یکی از چالش های احتمالی برای او در نظر گرفته می شود.

 

 

1663570

دیدگاه‌ها