کد خبر : 1806507 | 04 بهمن 1400 ساعت 21:52 | 68.2K بازدید | 24 دیدگاه

فراتر از یک ستاره؛

عصبانیت رونالدو از سه بازیکن یونایتد!

عملکرد چند ستاره یونایتد در جریان دیدار مقابل وستهام مورد انتقاد کریستیانو رونالدو قرار گرفته است.

عصبانیت رونالدو از سه بازیکن یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در ترکیب منچستریونایتد نقشی فراتر از یک مهاجم ایفا کرده و از تجربه خود برای تهییج دیگر بازیکنان برای ارائه نمایش بهتر استفاده می کند. این ستاره پرتغالی در جریان برتری دراماتیک شیاطین سرخ مقابل وستهام نیز همینگونه عمل کرده و در چند صحنه در جریان مسابقه حسابی به دیگر بازیکنان یونایتد تاخت. نشریه اتلتیک مدعی شد اولین بازیکنی که زیر تیغ انتقادات رونالدو رفته، هری مگوایر، کاپیتان انگلیسی این تیم بوده که در یک صحنه در دفع توپ ضعیف عمل کرده و ستاره پرتغالی در جریان بازی از او انتقاد کرده است.

 

1685478

 

همچنین در نیمه دوم و در کوران حملات یونایتد برای رسیدن به گل اول، در یک صحنه میسون گرین وود به جای ارسال توپ برای رونالدو خودش اقدام به ضربه زدن کرده که باعث عصبانیت شماره هفت و باتجربه یونایتد شده است. در اواخر بازی همین اتفاق در مورد دیگو دالوت رخ داده و او نیز از تیغ فریادهای رونالدو در امان نمانده است.

 

البته در نهایت شیاطین سرخ با نقش آفرینی کریستیانو رونالدو در شروع حمله، در دقیقه 93 و روی ارسال ادینسون کاوانی برای راشفورد به گل برتری رسیده و به سه امتیاز شیرین این دیدار دست یافتند. رونالدو نیز که به شدت از به ثمر رسیدن این گل هیجان زده شده بود، به جشن بازیکنان یونایتد اضافه شده و در کنار آنها خوشحالی کرد. به هر حال با توجه به افتخارات غیرقابل توصیف و تجربه بالای رونالدو، به نظر او نقشی فراتر از یک مهاجم نوک را در خط حمله این تیم ایفا می کند.

دیدگاه‌ها