کد خبر : 1806513 | 04 بهمن 1400 ساعت 22:40 | 31K بازدید | 3 دیدگاه

پایان شایعات درباره دو ستاره هلندی بارسلونا

اسپورت مدعی شد دو ستاره هلندی بارسلونا یعنی ممفیس دیپای و فرانکی دی یونگ در این تیم باقی خواهند ماند.

پایان شایعات درباره دو ستاره هلندی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش‌های درخشان فرانکی دی‌یونگ در ترکیب آژاکس بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این ستاره جوان و هلندی دوخته شد اما نهایتاً این بارسلونا بود که گوی سبقت را از رقبای خود از جمله پاری‌سن‌ژرمن ربود و توانست این بازیکن آینده‌دار را به خدمت بگیرد.

 

 

1649057

 

 

در حالی‌که تصور می‌شد فرانکی دی یونگ به یک مهره تاثیرگذار و کلیدی در بارسلونا تبدیل شود اما او همچنان نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند. اگرچه ستاره هلندی طی مدت زمان حضور خود در بارسا بازیکن ثابت و اصلی بوده اما در ارائه عملکردی مشابه با آن چیزی که در آژاکس به‌نمایش می‌گذاشت، ناتوان بوده است.

 

یکی دیگر از ستاره‌های هلندی بارسلونا که بعد از حضور رونالد کومان به این تیم ملحق شد، ممفیس دیپای بود. این بازیکن شروع نسبتا خوبی در بارسا داشت اما بعد از برکناری کومان و روی کار آمدن ژاوی، مثل قبل فرصت حضور در میدان را پیدا نمی کند.

 

 

1668717

 

 

وضعیت ایجاد شده برای این دو ستاره هلندی باعث شده که طی روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی آنها از بارسلونا به گوش برسد اما حالا اسپورت در گزارشی مدعی شده که بلوگرانا حداقل در مقطع کنونی هیچ برنامه ای برای فروش آنها ندارد و دیپای و دی‌یونگ در نوکمپ باقی خواهند ماند.

دیدگاه‌ها