کد خبر : 1806615 | 05 بهمن 1400 ساعت 13:37 | 38.5K بازدید | 7 دیدگاه

می خواهم سال بعد هم در آسیایی باشم، هم جهانی

حسن یزدانی و نه به ازدواج تا المپیک پاریس!

طلای المپیک پاریس همه فکر و ذکر ستاره کشتی ایران است، اولویت اصلی در همه ابعاد زندگی.

حسن یزدانی و نه به ازدواج تا المپیک پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی، قهرمان محبوب کشتی ایران در گفت و گویی رادیویی با صدرالدین کاظمی، کشتی نویس برجسته و گزارشگر این رشته ورزشی و در لابه لای حرف هایش از ریاضت ادامه دارش برای کسب طلای المپیک پاریس پرده برداشت؛ اتفاقی که تنها تلافی واقعی برای از دست دادن قهرمانی المپیک توکیو محسوب می شود.


یزدانی آنچنان در کوران تمرینات است که حتی قصد ندارد برای سروسامان دادن به وضع زندگی مجردی خود آستین بالا بزند و با فردی ازدواج کند؛ چرا که وقتش را ندارد.



امروز شنوندگان رادیو ورزش با تعجب و البته لذت پای برنامه یک ساعته کشتی از این شبکه نشستند و متوجه شدند که صدرالدین کاظمی پس از غیبتی ۳ ساله به پشت میکروفن برگشته و از ورزش می گوید. چند دقیقه بعد یک صدای آشنا پشت خط آمد. حسن یزدانی بود که برخلاف غالب ورزشکاران، زود از خواب بیدار می شود و بعد از اینکه صدایش را صاف کرد از آخرین وضعیت خود گفت: در حال تمرین هستم تا احتمالا در سفر به آمریکا تیم را همراهی کنم. البته تا بدین لحظه حضورمان در دالاس قطعی است منتها شاید در آخرین دقیقه همه چیز عوض شد. در هر صورت من کار خودم را می کنم و در حال کسب آمادگی هستم و منظم تمرین دارم منتها به درصد آمادگی مسابقات جهانی و المپیک نرسیدم و به مرور مهیا می شوم.


کاظمی خواست تا یزدانی از برنامه سال ۱۴۰۱ خود بگوید. اینکه در جهانی صربستان ۲۰۲۲ ‌کشتی می گیرد، یا بازی های آسیایی هانگژو، که یزدانی گفت: دوست دارم هر دو را در صورت صلاحدید مربیان باشم. اول مسابقات جهانی را پشت سر می گذارم و اگر بدنم آماده بود، با توجه به فرصت زمانی کم برای بازی های آسیایی هم در خدمت کادر فنی هستم.

 


یزدانی همچنین در پاسخ به سوال کاظمی درباره توجهی که مردم دارند و فشار روانی که بر روی او بوده، توضیح داد: الان که فشارها کم شده و کار ناتمامی داشتم که در نروژ انجام شد ولی من برای ادامه کارم در هر رقابت انگیزه دارم و طبعا هم شکست های قبلی و هم پیروزی های گذشته را از یاد بردم.

 

1650744


برای خیلی ها سوال است که یزدانی قرار است تا به کجا ادامه دهد و در میدان باشد. کاظمی پرسید و این جواب یزدانی بود: فعلا پله به پله و گام به گام جلو می روم. برای سال ۲۰۲۲ که برنامه هایم مشخص است و خدا بخواهد قطعا تا المپیک پاریس هستم. بعد از آن هم باید وضعیت خودم را ببینم. اگر بتوانم همچنان به کشتی کمک کنم و مردم را خوشحال کنم، احتمال ادامه حضور هست ولی بدون شک تا پاریس ۲۰۲۴ در میدان هستم و شرایط سنی و جسمی من به گونه ای است که کیفیت حضور در میدان را دارم.


شایعات پیرامون ازدواج این ورزشکار محبوب زیاد است ولی قرار نیست به این زودی ها داماد شود. یزدانی با آن حجب و حیا می گوید: فعلا که فرصت آن نیست. تا خدا چه بخواهد. الان اولویت من حضور در میدان کشتی است و به چیز دیگری فکر نمی کنم.


کاظمی با همان جملات غرورانگیز از یزدانی تمجید کرد و پهلوان اول کشتی هم گفت: هر چه دارم از مردم است. دعایم کنند تا بتوانم دلیلی بر شادی هایشان باشم. یا علی مدد.

دیدگاه‌ها