کد خبر : 1806630 | 05 بهمن 1400 ساعت 15:17 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

یک قدم تا جشن قهرمانی در دوشنبه؛

زنان فوتسال ایران، آماده قهرمانی در کافا (عکس)

تیم ملی فوتسال زنان ایران توانست چهارمین مسابقه خود در تورنمنت کافا 2022 را هم با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی قبل تیم ملی فوتسال زنان ایران دور برگشت رقابت‌های کافا 2022 را آغاز کرد و بعد از برتری 10 گله روز گذشته مقابل قرقیزستان، امروز شاگردان سلیمانی که با توجه به فشردگی مسابقات خسته‌تر از مسابقه دیروز هم بودند، مقابل قرقیزها برتری 5 گله را جشن گرفتند تا صدرنشینی زنان فوتسال ایران در این تورنمنت تمدید شود.

 

سحر پاپی، فاطمه رحمتی، نسترن مقیمی، سارا شیربیگی و فرشته کریمی گلزنان امروز تیم ملی فوتسال زنان ایران بودند؛ پاپی، رحمتی و مقیمی در نیمه اول موفق به گلزنی شدند و در دقیقه اول نیمه دوم، کریمی و شیربیگی دروازه حریف را باز کردند و در ادامه نیز بازی پرموقعیت اما بدون گل دنبال شد تا این‌چنین پیروزی 5 گله به دست آید.

پیش از شروع کافا 2022 که برای نخستین‌بار در رده سنی بزرگسالان برای فوتسال زنان برگزار می‌شود، مشخص بود که به لحاظ فنی سطح تیم ملی فوتسال زنان ایران در قیاس با دیگر رقبای خود در آسیای مرکزی بالاتر بوده و حالا شاگردان ملی‌پوشان در یکقدمی برپایی جشن قهرمانی هستند.

 

1685649

 

 

تیم ملی فوتسال زنان ایران در 4 مسابقه تاکنون مقابل قرقیزستان (2 بازی)، ازبکستان و تاجیکستان به میدان رفته و توانسته 12 امتیاز کسب کند و با ثبت 32 گل زده و تنها 2 گل خورده صدرنشینی مقتدرانه‌ای را داشته است.

شاگردان سلیمانی فردا را استراحت می‌کنند و سپس پنجشنبه در مصافی حساس مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کنند که پیروزی در این مسابقه قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در فاصله یک بازی تا پایان رقابت‌ها را قطعی خواهد کرد.

 

1685650

 

اختتامیه بازی‌های کافا 2022 جمعه 8 بهمن‌ماه انجام می‌شود که تیم ملی فوتسال زنان ایران به مصاف تاجیکستان، میزبان رقابت‌ها می‌رود و به نظر می‌رسد شاگردان فروزان سلیمانی بتوانند با حداکثر امتیاز رقابت‌ها را به پایان ببرند.

دیدگاه‌ها